اخبار داغ

رییس شورای شهر تربت حیدریه:

بودجه ها در جای خود هزینه نمی شوند

بودجه ها در جای خود هزینه نمی شوند
رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه گفت: بودجه ها حتی در سطح کلان کشور در جای خود هزینه نمی شود و همیشه انحرافاتی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، محمد امانی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تربت حیدریه به موضوع لایحه عوارض و بهای خدمات شهرداری در سال 98 اشاره کرد و افزود : خوشبختانه با تلاش و همراهی شهردار و برگزاری جلسات متعدد در کمیسیون های مختلف شورای شهر این لایحه به تصویب رسید و به کمیته انطباق ارسال شده و لایحه بودجه سال 98 شهرداری نیز در موعد مقرر توسط شهرداری به شورای شهر ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی تصریح کرد: بودجه ها همیشه جای بحث و جدل دارند و نه تنها در شهرداری تربت حیدریه بلکه در تمام شهرداری ها و حتی در سطح برنامه های کلان کشور همیشه انحرافاتی داشته و در جای خود هزینه نمی شوند.

,

اولویت اقدامات را به نارضایتی های عمومی اختصاص دادیم

, اولویت اقدامات را به نارضایتی های عمومی اختصاص دادیم,

در ادامه شهردار تربت حیدریه خاطر نشان کرد: از نخستین روزهایی که در خدمت شهروندان و اعضای شورای اسلامی شهر بودیم بنا را بر این گذاشتیم تا همه هم و غم، امور شهرداری و مسائل کلان مدیریت شهری باشد و تلاش کردیم تا رضایت نسبی شهروندان را کسب تا هم در بدنه شهرداری و هم در بدنه اجتماعی جامعه لااقل بتوانیم پاسخگو باشیم، لذا اولویت اقدامات را به حل و فصل مشکلاتی گذاشتیم که نارضایتی عمومی را به دنبال داشته است.

,

محمد صادق مجتهدی در خصوص بودجه شهرداری گفت: بودجه یک موضوع درآمد و هزینه ای است و در همه دوره ها یک ترنور غیر نقدی در تحقق بودجه وجود داشته است و در حال حاضر ترنور نقدی شهرداری ها بسیار پائین است و فقط به حدی است که کفاف هزینه های روزمره را می دهد.

,

شهردار تربت حیدریه در خصوص حقوق کارکنان اظهار داشت: در تمام مدت تصدی بر شهرداری سعی بر این بوده  که حقوق به روز پرداخت شود و این امر تا حدود زیادی محقق شده است.

,

وی بیان داشت: اکنون دو ماه حقوق معوق داریم . یکی از اتفاقاتی که در این مدت در بحث پرداخت حقوق افتاده، پرداخت اضافه کار همراه حقوق بوده. همچین در حوزه کارگران خدمات شهری و فضای سبز علاوه بر این، عیدی و پاداش نیز هر ماه همراه حقوق واریز شده که از دغدغه های شب عید ما کاسته است.

,

مجتهدی اضافه کرد: در بحث اقدامات عمرانی اعتبارات این حوزه نسبت به سال 96 رشد 14 برابری داشته  و اقدامات این حوزه را با مدیریت هزینه ها پیش برده ایم و تلاش شده که راندمان کار بالا و امکانات در سطح شهر به طور عادلانه توزیع شود.

,

مجتهدی در خصوص بودجه شهرداری گفت: سال آتی چند پروژه در دستور کار داریم که بهسازی ورودی شهر از سمت زاوه، احداث پل اتصال کوی شهید چمران به خیابان خیرین، پیاده رو سازی در سطح شهر، تعریض کانال آبهای سطحی خیابان فردوسی، پارک دانشجو در شهرک و بازگشایی ها از مهمترین آنها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه