اخبار داغ

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز میاندوآب خبر داد؛

ساخت ۱۵ مدرسه با مشارکت خیرین در میاندوآب

ساخت ۱۵ مدرسه با مشارکت خیرین در میاندوآب
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز میاندوآب گفت: هم اکنون ۱۵ باب مدرسه جدید در قالب ۱۱۴ کلاس درس در حال احداث است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  محمد نژادمحمد در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: از زمان تاسیس این مجمع در شهرستان میاندوآب، ۴۷ باب مدرسه با ۲۵۱ کلاس درس توسط خیران احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز میاندوآب افزود: هم اکنون ۱۵ باب مدرسه جدید در قالب ۱۱۴ کلاس درس در حال احداث است.

,

وی گفت:هفته گذشته تعداد چهار مدرسه با ۳۷ کلاس درس با صرف ۶۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار که توسط خیرانی از تهران بنام مصطفی روشنایی و کاظم قلم چی و با مشارکت اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان غربی احداث شده بود، به بهره برداری رسید.

,

نژادمحمد با بیان اینکه در کنار افتتاح یک مدرسه، کلنگ زنی و احداث مدرسه دیگر را پیگیری می کنیم، تصریح کرد: ان شالله عملیات اجرایی ۱۴ باب مدرسه با ۳۹ کلاس درس به نیت چهارده معصوم نیز  بزودی آغاز می شود.

,

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز میاندوآب به دیگر اقدامات این مجمع اشاره و اظهار کرد: علاوه بر احداث مدرسه، تاکنون دیوار کشی محوطه ۱۲ باب مدرسه، یک باب نمازخانه توسط خیران در میاندوآب احداث شده است.

,

وی افزود: تاکنون ۸۵ هزار مترمربع توسط ۲۲ خیّر  به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال برای مدرسه سازی اهدا شده و تجهیز ۴۰ باب مدرسه  نیز توسط خیران تامین شده است .

,

نژادمحمد گفت: ۷۰۰ نفر از فرهنگیان این شهرستان نیز هر ماه مبلغی از حقوق خود را به امر مدرسه سازی اختصاص می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه