اخبار داغ

در بیانیه بسیج جامعه زنان استان زنجان مطرح شد؛

مرضیه هاشمی هرچه سریعتر آزاد شود/ بازداشت هاشمی ناشی از تو خالی بودن شعار حقوق بشر آمریکایی است

مرضیه هاشمی هرچه سریعتر آزاد شود/ بازداشت هاشمی ناشی از تو خالی بودن شعار حقوق بشر آمریکایی است
در بیانیه بسیج جامعه زنان استان زنجان،در محکومیت بازداشت مرضیه هاشمی،بانوان بسیجی استان زنجان خواستار آزادی هرچه سریعتر مرضیه هاشمی،این بانوی مسلمان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا،بسیج جامعه زنان استان زنجان در محکومیت بازداشت مرضیه هاشمی بیانیه صادر کرد که در این بیانیه آمده است، درآستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگی دیگر بر کارنامه دشمنی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا با انقلاب اسلامی افزوده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

دستگیری مرضیه هاشمی  بانوی مسلمان آمریکایی الاصل  گوینده خبر شبکه "پرس تی وی" بدون هیچ جرمی بار دیگر چهره حقوق بشر آمریکایی را نشان می دهد و این بازداشت ناشی از تو خالی بودن شعار دفاع از حقوق انسان ها در نظام ضدحقوق بشری آمریکاست ،که به هیچ عنوان با کنوانسیون های بین المللی مطابقت ندارد.

,

بازداشت و شرایط بد و توهین و زیر سئوال بردن کرامت انسانی و برخورد وحشیانه در تمامی مراحل بازداشت این بانوی مسلمان چهره واقعی آمریکا را نمایان می کند.

,

البته بازخوانی جنایات حقوق بشری امریکا در حمایت از عربستان در قضیه قتل خاشقچی، اعدام شیخ نمر و جنگ یمن و کشتا ر هزاران هزار زن و کودک یمنی نشان دهنده ی ترس کشورهای سلطه از اسلام و صدور انقلاب اسلامی می باشد .

,

این کشور که بیشترین رسانه های دولتی و خصوصی دنیا را در اختیار دارد حاضر نیست وجود خبرنگاران مسلمان و حقیقت گو را تاب آورد. باید پرسید  خانم ملانی فرانکلین که دارای تابعیت آمریکایی است چرا باید از حداقل حقوق قانونی بی بهره باشد؟ بدون تفهیم اتهام زندانی شده و به ایشان هتک حرمت شود؟ پاسخ به این سوالات چیزی جز دشمنی با اسلام نیست.

,

چرا سازمانهای بین المللی و سازمان های دفاع از حقوق زنان در داخل کشور ساکت نشسته و هیچ اقدامی در رابطه با آزادی این بانوی مسلمان انجام نمی دهند.

,

ما بانوان بسیجی استان زنجان ضمن محکوم کردن این اقدام آمریکا اعلام می داریم، باتوجه به وضعیت جسمی و روحی خانم مرضیه هاشمی و نداشتن تغذیه مناسب اسلامی دولت آمریکا باید پاسخگوی به خطر افتادن سلامت ایشان باشد .

,

بانوان بسیجی استان زنجان خواستار آزادی هرچه سریعتر این بانوی مسلمان بوده و از دولت جمهوری اسلامی ایران به خصوص معاونت زنان ریاست جمهوری خواستاریم، جهت دفاع از حقوق زنان رسیدگی به این موضوع و آزادی مرضیه هاشمی را در اولویت کارهای خود قراردهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه