اخبار داغ

نمایشگاه الکامپ اردبیل دایر شد

نمایشگاه الکامپ اردبیل دایر شد
نهمین نمایشگاه الکامپ استان اردبیل در محل دایمی نمایشگاه بین المللی اردبیل دایر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سبلان‌ما، واحد جوادی صبح امروز در آیین گشایش نهمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر و مخابرات در محل نمایشگاه دائمی اردبیل اظهار داشت: در این نمایشگاه ۱۰۰ شرکت درقالب ۵۰ غرفه از ۷ استان تهران، اصفهان، قزوین، تبریز، همدان و اردبیل حضور دارند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: شرکت‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه در حوزه اینترنت رادیویی، سخت‌افزار و ماشین‌آلات اداری، اپلیکیشن، استارتاپ‌ها، تجهیزات ایمنی، دوربین مدار بسته و شبکه فعالیت می‌کنند.

,

عباس کریمی، سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل نیز  در آیین افتتاح نهمین نمایشگاه الکامپ استان  افزود: با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهوری مبنی بر الکترونیکی سازی ارائه خدمات دولتی که موجب ارایه سهل تر، سریع‌تر و کم هزینه‌تر خدمات می‌شود و همچنین با ایجاد شفافیت از فساد و جعل نیز جلوگیری می‌نماید.
وی تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی در این نمایشگاه در قالب توسعه دولت الکترونیک به معرفی و ارایه خدمات الکترونیکی خود خواهند پرداخت.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل افزود: بخاطر رکود بازار از جمله در بخش سخت افزار، بیشتر شرکت‌ها در حوزه نرم افزاری به ارایه دستاورد‌ها و محصولات خود خواهند پرداخت. حضور فعال شرکت‌های بومی استان در این نمایشگاه بیانگر اینست که علیرغم وضعیت اقتصادی نامناسب براثر فشار تحریم‌ها هنوز فعالیت وجود دارد و این دوران گذر هم با موفقیت سپری خواهد شد.

,
,
,

زمان بازید نهمین نمایشگاه الکامپ اردبیل  تا پنجم بهمن ماه از ساعت ۱۱ صبح لغایت ۲۰ شب است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه