اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار خبر داد؛

تولید سالانه ۵ تن گوشت بزودی در شهرستان انار

تولید سالانه ۵ تن گوشت بزودی در شهرستان انار
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار گفت:همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ده طرح زیر بنائی کشاورزی و دامپروری با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال در شهرستان انار به بهره برداری می‌رسد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ مهران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انارگفت: در دهه فجر امسال ده طرح کشاورزی و دامپروری در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: این طرح‌ها شامل پنج طرح آب و خاک، یک طرح استخر پرورش ماهی، یک طرح گلخانه، یک طرح گوسفند داشتی، یک طرح بسته بندی گوشت و یک طرحتوسعه مرغداری گوشتی است.

,

مهران اظهارداشت: پنج طرح آب و خاک شامل هزار و ۹۲۰ متر کانال بتنی، ۱۷۰ متر لایروبی قنات، ۳۰۰ هکتار اجرای آبیاری تحت فشار، ۲ کیلومتر انتقال آب از طریق لوله گذاری و ۲۶۷ هکتار اجرای آبیاری زیرسطحی می‌باشد که این طرح‌ها با هزینه کرد اعتباری معادل ۷۴ میلیارد ریال که بیش از ۳۶ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، اجرا و به میمنت چهلمین سال انقلاب اسلامی به بهره برداری می‌رسد.

,

مهران با بیان اینکه از منابع آب باید بیشترین بهره برداری انجام شود، گفت: یک استخر پرورش ماهی با ظرفیت ۵ تن و هزینه کرد هزار و ۲۰۰ میلیون ریال نیز در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار در ادامه گفت: در چهلمین سال انقلاب اسلامی یک واحد گلخانه در سطح ۵ هزار مترمربع با ظرفیت ۱۵۰ تن و هزینه کرد ۴ و نیم میلیارد ریال افتتاح می‌شود که با افتتاح این گلخانه دو نفر مشغول به کار می‌شوند.

,

وی بیان داشت: با توجه به ورود صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی ارزش افزوده محصولات کشاورزی و دامی افزایش یافته است به این جهت یک واحد بسته بندی گوشت با ظرفیت ۵۰۰ تن سالانه به بهره برداری می‌رسد و ۵ نفر مشغول به کار می‌شوند.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار تصریح کرد: یک واحد گوسفند داشتی با ظرفیت ۱۰۰ راس و تولید سالانه ۵ تن گوشت با هزینه کرد ۲ و نیم میلیارد ریال نیز در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

,

وی گفت: همچنین در این ایام به یک واحد مرغداری گوشتی، ۲۰ هزار قطعه مرغ افزوده می‌شود و سالانه ۷۸ تن گوشت مرغ تولید می‌شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه