اخبار داغ

همایش بین‌المللی سیره علوی برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی سیره علوی برگزار می‌شود
دبیر اجرایی دهمین همایش بین‌المللی سیره علوی، گفت: ۲۰۰ محقق و پژوهشگر، برای شرکت در این همایش، ثبت‌نام کرده و ۱۵۰ مقاله نیز برای دبیرخانه همایش فرستاده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر حبیب حاتمی اظهار کرد: شخصیت‌های بین‌المللی از کشورهای مختلف، در این همایش شرکت خواهند کرد و همه عوامل و نیروهای برگزارکننده همایش که در قالب کمیته‌های مختلف فعالیت دارند به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت و انجام مقدمات کار هستند.همه تلاش‌ها در این جهت است که همایش به بهترین شکل ممکن در دانشگاه لرستان برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی از کوشش‌های دکتر محمد فیضیان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان در راستای تصویب بین‌المللی شدن این همایش، قدردانی کرد.

حاتمی اضافه کرد: تراز بین‌المللی شدن این همایش باعث شده همایش، کد اختصاصی مخصوص برای مقالات علمی، دریافت کند.

دکتر محمد فیضیان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، نیز گفت: پیگیری‌های فراوانی شده است تا همایش با تراز بین‌المللی، برگزار شود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه لرستان تجربیات ارزنده‌ای درزمینهٔ برگزاری همایش‌های علمی دارد.

این مسئول ادامه داد: همه بخش‌ها با رویکرد و نگاه سیستمی، بایستی با کمک به همدیگر، تلاش کنند همایش بین‌المللی سیره علوی، به نحو مطلوبی در دانشگاه لرستان برگزار شود و  یکی از تفاوت‌های بارز این همایش با همایش‌های قبلی، تراز بین‌المللی همایش است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

منبع :ایسنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه