اخبار داغ

رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل خبرداد؛

حضور تیم شهرداری اردبیل در لیگ برتر کشتی پهلوانی کشور

حضور تیم شهرداری اردبیل در لیگ برتر کشتی پهلوانی کشور
رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل از حضور قدرتمندانه تیم شهرداری اردبیل در فصل جدید لیگ برتر کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،محمد شهباز علیزاده امروز در جمع خبرنگاران از حضور قدرتمندانه تیم شهرداری اردبیل در فصل جدید لیگ برتر کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای کشور خبر داد و گفت: امسال تیم شهرداری اردبیل برای اولین بار توانسته است در لیگ برتر کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای کشور حضور پیدا بکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی تصریح کرد: تیم شهرداری اردبیل امسال با استفاده از بازیکنان ملی پوش و کادر با تجربه در فصل جدید لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد.

,

رئیس هیات ورزش پهلوانی و زور خانه‌ای استان اردبیل گفت: این رقابت‌ها با حضور ۷ تیم در در قالب دو گروه از ۵ ام بهمن ماه شروع خواهد شد که در گروه اول تیم‌های مرزبانی ناجا از استان خراسان شمالی، عمران پویش کردستان و جامع علمی کاربردی تهران و در گروه دوم تیم‌های نارین میبد یزد، هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان البرز، هیات پهلوانی و زور خانه‌ای استان فارس و تیم شهر داری اردبیل به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

,

شهباز علیزاده افزود: این رقابت‌ها که بصورت رفت و برگشتی برگزار می‌شود به مدت هفت هفته بطول خواهد انجامید و فینال این رقابت‌ها در ۲۴ اسفند ماه امسال خواهد بود.

,

وی بیان کرد: تیم شهر داری اردبیل ۵ ام بهمن ماه اولین هفته این رقابت‌ها، میزبان تیم هیات پهلوانی و زور خانه‌ای استان فارس خواهد بود.

,

شهباز علیزاده از برگزاری گردهمایی چهار روزه، نشست روسای هیات ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی استان ها، نشست شورای عالی و گردهمایی پیشکسوتان این رشته، آئین ملی پدران گود و مجمع عادی سالیانه فدراسیون در مشهد مقدس خبر داد و گفت: در این همایش، ۴ نفر از پیشکسوتان و ورئیس هیات ورزش پهلوانی و زور خانه‌ای استان اردبیل شرکت کرده اند.

,

وی اظهار کرد: دراین نشست که از ۳۰ ام دی ماه آغاز شده است روسای این هیات‌ها موضوعاتی همچون چابک زایی و تمرکز زدایی، مسائل بودجه‌ای و نیاز‌های آموزشی هیات‌ها مورد بررسی قرار می‌دهند.
انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه