اخبار داغ

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

شوراهای اسلامی جایگاه واقعی خود را در مدیریت شهری پیدا نکرده اند

شوراهای اسلامی جایگاه واقعی خود را در مدیریت شهری پیدا نکرده اند
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا هنوز جایگاه واقعی خود را در مدیریت شهری و همچنین میان مردم پیدا نکرده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،محسن لطیفی امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر زنجان،با تسلیت ایام فاطمیه به نقش شوراها در مدیریت شهری و همچنین تاثیر آن در توسعه و پیشرفت شهر اشاره کرد و گفت: شوراها با توجه به وظایف تعیین‌شده برای آنها در قانون قطعاً نقش مهمی در توسعه شهری و روستایی دارند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به جایگاه شوراها در کشور اظهار داشت: علیرغم گذشت بیش از ۲۰ سال از عمر شوراها در کشور، این نهاد هنوز جایگاه واقعی خود را در مدیریت شهری و همچنین میان مردم پیدا نکرده است .

,

وی فرهنگ سازی در خصوص فعالیت های شورا و جایگاه و نقش آن در بهبود کیفیت مدیریت شهری را لازم و ضروری دانست و گفت: برای اینکه اهمیت وجود شوراها در بین مردم تبیین و شفاف سازی شود باید عملکرد آن در رسانه ها بیان شده تا مردم در جریان فعالیت شوراها قرار گیرند .

,

مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان ارتباط بین مدیریت شهری و رسانه استانی را در سطح خوب و مطلوب عنوان کرده و از آمادگی صدا و سیما برای پوشش و انعکاس جلسات، مصوبات و فعالیت‌های شورای استان خبر داد.

,

رئیس شورای اسلامی زنجان نیز در این دیدار با بیان اینکه شورای اسلامی طبق قانون دو وظیفه مهم برعهده دارد،گفت: بررسی لوایح و مصوبات شهرداری برای توسعه و پیشرفت شهر و نظارت بر عملکرد شهرداری از جمله وظایف مهمی است که در قانون به عهده شوراها نهاده شده است .

,

 خدایی با تاکید بر این نکته که عملکرد شوراها به ویژه شورای استان برای مردم روشن نیست، افزود: برای ایجاد اعتماد به شوراها و مدیریت شهری می بایست مردم در جریان فعالیت هایی که در شورا انجام می شود، قرار گیرند .

,

وی صدا و سیما را ظرفیت بزرگ و مهمی در استان عنوان کرده و گفت: رسانه استانی با توجه به فراگیر بودن آن در بین مردم قطعاً می‌تواند نقش مهم و موثری در تبیین و اطلاع رسانی فعالیت ها و عملکرد شورا ایفا نماید .

,

این مسئول در ادامه از فعالیت ‌های صدا و سیما به ویژه رویکرد جدید آن در تولید برنامه‌های متنوع و مخاطب پسند و همچنین ایجاد و تقویت روحیه مطالبه گری در مردم استان با پخش برنامه‌هایی همچون مطالبه ، تشکر و قدردانی کرد .

,

در ادامه این جلسه سایر اعضا که هر کدام نماینده یکی از شهرستانهای استان هستند، به بیان نظرات دیدگاه‌ها و مشکلات شهرستان متبوع خود پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه