اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

ساواک از صفحات سیاه رژیم پهلوی

ساواک از صفحات سیاه رژیم پهلوی
کارشناس مسائل سیاسی در لرستان گفت: ساواک یکی دیگر از صفحه‌های سیاه رژیم پهلوی بود که در اعتراض به اقدامات پهلوی سریعاً دستگاه ساواک وارد می‌شد و شکنجه‌های وحشیانه‌ای را اعمال می‌کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا همایون رهبران در گفت‌وگو با سفیر افلاک، با اشاره به جنایت‌های رژیم پهلوی اظهار داشت: پرونده رژیم پهلوی بسیار سیاه‌تر از آن است که تاکنون در مورد آن گفته‌شده، رژیم پهلوی در آن دوران جنایت‌های زیادی را در بخش‌های مختلف انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همایون رهبران در گفت‌وگو با , سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: رژیم پهلوی دست‌نشانده غربی‌ها بود و دستورات آن‌ها را خصوصاً آمریکا، دقیق انجام می‌دادند و مستشاران آمریکایی برای انجام امور وارد این کشور شده بودند.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی در لرستان عنوان کرد: هیچ ظلمی بالاتر از این نیست که حکومتی، ملت را تحقیر کند و در دوران پهلوی توسط پهلوی‌ها و مستشاران، ملت را تحقیر می‌کردند.

,

 

,

وی بیان کرد: در دوران پهلوی به‌هیچ‌عنوان اجازه مشارکت مردم در امور مختلف داده نمی‌شد و حتی برای انتخاب‌های مختلف، حتماً باید پهلوی از آمریکایی‌ها اجازه می‌گرفت و آن‌ها تأیید می‌کردند و بعد اجرا می‌شد و عدم استقلال در کشور مشهود بود.

,

 

,

رهبران تصریح کرد: آمریکا و دیگر غربی‌ها با دست‌درازی منابع ایران را به یغما می‌بردند و هر آنچه در کشور وجود داشت را برای خود می‌خواستند که با پیروزی انقلاب دست چپاولگران و غارتگران کوتاه شد.

,

 

,

وی با اشاره به جنایت‌هایی که توسط ساواک صورت می‌گرفت خاطرنشان کرد: ساواک یکی دیگر از صفحه‌های سیاه رژیم پهلوی است که در اعتراض به اقدامات پهلوی سریعاً دستگاه ساواک وارد می‌شد و شکنجه‌های وحشیانه‌ای را اعمال می‌کرد.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی در لرستان تصریح کرد: در زمان پهلوی کسی که با شاه مخالفت می‌کرد و دستورات آن را دقیق انجام نمی‌داد مورد برخورد قرار می‌گرفت و این رژیم یک رژیم استبدادی بود که فقط با اطاعت اجنبی‌ها به دنبال منافع خود بود.

,

 

,

وی گفت: پهلوی‌ها وابستگی کامل به غربی‌ها داشتند و سعی می‌کردند از پیشرفت ملت جلوگیری کنند اما سرانجام ملت ایران اسلامی توانست در سال 57 این رژیم ننگین و سیاه را از بین ببرد و ساقط کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه