اخبار داغ

از ابتدای امسال محقق شد؛

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 3 هزار و 725 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال ،کارگشایی ومسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان با اعتباری بالغ از 15 میلیاردو615میلیون تومان توسط صندوق امداد ولایت استان زنجان پرداخت‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; هدایت صفری امروز در جلسه شورای مدیران شهرستان ابهر به مأموریت اصلی صندوق امداد ولایت اظهار کرد: بر اساس اسناد بالادستی جذب سپرده خیران در قالب سپرده‌های خرد و کلان و پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان از مأموریت‌های مهم این صندوق به شمار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از پرداخت سه هزارو725فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال ،کار گشایی ومسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان از ابتدای امسال خبر داد و افزود: از این تعداد سه هزار و134 فقره در قالب تسهیلات کارگشایی و قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان بامبلغ 8 میلیاردو937 میلیون تومان پرداخت شده است .

,

وی همچنین به فرصت های  شغلی ایجاد شده توسط صندوق امداد ولایت اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال 446فرصت شغلی جدبد با اعتباری بالغ بر 5میلیاردو 556ومیلیون تومان نیز  به افراد مستعد ونیازمند  ایجاد  شده است .

,

صفری به حمایت صندوق امداد ولایت در حوزه مسکن وساختمان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری 136فقره وام مسکن به نیازمندان تحت حمایت  با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو62میلیون تومان ، و9موردهم  اجاره ودیعه مسکن مددجویان به مبلغ 59میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این استان پرداخت شده است.

,

وی بابیان اینکه همه کارهای ما باید رضایتمندی جامعه هدف را  به دنبال داشته باشد افزود: اگر در انجام کارها دقت لازم صورت بگیرد وبه موضوعات منصفانه نگاه شود نارضایتی پیش نمی اید وسطح سلامت اداری نیز بالا رفته  خود کنترلی  حاصل می شود. در نتیجه  با ید انقلابی فکر کرد  وبا بصیرت اقدام نمود.

,

مدیرکل کمیته امداد استان به تلاش مصاعف برای تحقق  برنامه ها تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت های درون وبرون سازمانی  برای ایجاد طرح های نو وخلاقانه استفاده کنیم  و به برنامه های فرهنگی توجه ویژه ای داشته باشیم .

,

صفری بیان کرد: در شرایط فعلی  بایستی اقدام جهادی صورت گیرد و با برنامه ریزی صحیح  تا فرصت باقی مانده اعتبارات تخصیصی به موقع  ومناسب  هزینه شده  واز رسوب اعتبارات  جلوگیری شودودقت شود افراد غیر مستحق جای افراد مستحق را نگیردو مدیریت باید مبتنی بر ارتقاء بهره وری  باشد.

,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در پایان  ضمن تشکر از مودیان مبلغین و موثران زکات شهرستان گفت: از تمامی افراد خیر و نیکوکار استان زنجان دعوت می کنیم با افتتاح حساب و سرمایه‌گذاری در  صندوق امداد ولایت استان در رفع مشکلات و کمک به نیازمندان سهیم باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه