اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

ایجاد صلح و سازش و کاهش پرونده‌ها با تقویت شورای حل اختلاف/ اجرای دقیق عدالت و حمایت از تصمیمات قضایی را دنبال می‌کنیم

ایجاد صلح و سازش و کاهش پرونده‌ها با تقویت شورای حل اختلاف/ اجرای دقیق عدالت و حمایت از تصمیمات قضایی را دنبال می‌کنیم
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ایجاد صلح و سازش و کاهش پرونده ها در محاکم با تقویت شورای حل اختلاف و نهاد داوری محقق خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در دیدار با قضات محاکم عمومی و انقلاب شهرستان  و قضات شورای حل اختلاف زنجان اظهار کرد: تنظیم امور و اقدامات اگر با قصد قربت باشد اجر الهی مضاعف خواهد داشت و مسیری که شما قرار دارید برای اعمال واجرای قانون بسیار ارزشمند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی بیان کرد: برنامه های دستگاه قضایی در سال 98 در حال تدوین وتنظیم است و معتقدیم اگر درکارها بر اساس برنامه حرکت نکنیم به آن نتیجه مد نظر و جامعه هدف نخواهیم رسید و تلاش ما بر این است در این بر نامه ها از نظرات و پیشنهادات کارکنان به لحاظ کمی و کیفی استفاده کنیم.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: دستگاه قضایی استان از ظرفیت بسیار خوبی در زمینه های  قضایی ،علمی و پژوهشی  برخوردار است و این امر در پیشبرد اهداف  و ارتقاء سطح ارائه خدمات در جهت اجرای عدالت بسیار موثر است.

,

رئیس شورای قضایی استان با تأکید بر این موضوع که شأنیت دستگاه قضا و مقام  قضایی از نگاه اسلامی ازجایگاه بالای برخوردار است، ابراز کرد: امیدواریم در عمل و با اقدامات موثر در جامعه برای اثبات این موضوع قدمهای موثری برداریم.

,

حجت الاسلام صادقی نیارکی بر اجرای دقیق عدالت  وحمایت از تصمیمات قضایی را از برنامه ها و اولویت های مجموعه دستگاه قضایی برشمرد و عنوان کرد: تقویت و توجه ویژه بر حوزه اجرای احکام که در حقیقت خروجی اقدامات قضایی است امری ضروری است.

,

وی برتقویت بخش بیرونی برخی نهاد ها از جمله  راه اندازی نهاد  داوری که بدون هزینه نیز می باشد در جهت ایجاد صلح و سازش میان طرفین پرونده ها و کاهش جرایم تأکیدکرد.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان برگزاری نشست های قضایی حوزه های مرتبط به وظایف کاری از قبیل قضات دادسرا با قضات محاکم جزایی  و همچنین نشست قضایی قضات تجدید نظر با قضات محاکم برای   نزدیک کردن نگاهها و در جهت اجرای عدالت ضروری برشمرد و خواستار برنامه ریزی و برگزاری منظم این نشست ها شد.

,

لازم به ذکر است این نشست صمیمی که دومین دیدار در مدت سه ماه گذشته برگزار شد  به مدت دو ساعت ونیم به طول انجامید که رئیس کل محاکم و همچنین قضات محاکم و شوراهای حل اختلاف زنجان هر کدام دقایقی به بیان  مشکلات و نظرات خود  پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه