اخبار داغ

فرماندار ویژه گنبدکاووس:

تشکل های مردم نهاد و روحانیون نقش مهمی در پیشگیری از آسیب ها دارند

تشکل های مردم نهاد و روحانیون نقش مهمی در پیشگیری از آسیب ها دارند
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، گفت: تشکل های مردم نهاد و علما و روحانیون ظرفیت مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستند و نقش بسزایی در این امر دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی با عنوان این مطلب که باید از همه ظرفیت های مردمی برای مبارزه با موادمخدر و پیشگیری از سوءمصرف آن استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،, قابوس نامه،, ،,

وی در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن اشاره به این موضوع گفت: این امر یک ضرورت است و دولت نیز بر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک راهبرد تاکید دارد که اگر همراهی مردم با مسئولین باشد آثار مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

,

مسئله دیگری که فرماندار ویژه گنبد بر آن تاکید کرد بحث مهارت آموزی و اشتغال بهبود یافتگان است که برگزاری دوره مهارت های فنی و حرفه ای بسیار موثر خواهد بود.

,

وی اذعان کرد: تا کنون سه منطقه اسلام آباد، بدلجه و محله مدرسی(افغان آباد) به عنوان مناطق آسیب پذیر در طرح شهید شوشتری تحت پوشش قرار گرفتند و براساس تصمیم ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان برای سال آینده دو منطقه دیگر از سه منطقه پیشنهادی ، سیدآباد، گدم آباد و چای اضافه خواهد شد.

,

کریمی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در این مناطق گفت: برگزاری دیدارهای مردمی برای پیگیری امور مردم ، توجه به مسائل عمرانی این مناطق و همچنین اجرای برنامه های ورزشی و شاد از نیاز های این مناطق است که باید به صورت مستمر انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه