اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

واحد پرورش ماهی گرانفروش جریمه شد/ برخورد با احتکار در استان زنجان ادامه دارد

واحد پرورش ماهی گرانفروش جریمه شد/ برخورد با احتکار در استان زنجان ادامه دارد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به برخورد با گرانفروشی در استان زنجان گفت: براساس گزارش مردمی یک واحد پرورش ماهی اقدام به گرانفروشی می‌کرد که با آن برخورد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جزئیات پرونده واحد متخلف فروش بچه ماهی اظهار کرد: با دریافت شکایات مردمی مبنی بر ارتکاب تخلف از سوی یک مرکز تولید و عرضه بچه ماهی در زنجان، پرونده‌ای در شبعه هیئت بدوی این اداره کل تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی ابراز کرد: پس از برگزاری جلسات رسیدگی و دریافت گزارشات کارشناسی‌، تخلف گران فروشی سیزده هزار قطعه بچه ماهی از سوی این واحد محرز و حکم مقتضی صادر شد.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: شعبه مربوطه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده‌، واحد متخلف را به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 717 میلیون ریال محکوم کرد.

,

برخورد با احتکار کالا ادامه می یابد

, برخورد با احتکار کالا ادامه می یابد , برخورد با احتکار کالا ادامه می یابد,

ممیزی درخصوص احتکار و عملکرد این اداره کل گفت: در سال 97 و تا پایان آذرماه تعداد 42 فقره پرونده در زمینه احتکار در شعب تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

,

وی افزود: بر اساس آراء صادره متخلفان بخش احتکار علاوه بر الزام به عرضه کالاهای احتکار شده به نرخ دولتی به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 13 میلیارد ریال محکوم شدند.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین از توقیف محموله پوشاک قاچاق در ایجرود خبر داد و افزود: از یکدستگاه اتوبوس مسافربری تعداد یک هزار ثوب البسه خارجی توقیف و راننده خودرو بعنوان متهم به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز این اداره کل معرفی شد.

,

وی افزود: ارزش این محموله 300 میلیون ریال بوده و قاچاق بودن آن بدلیل عدم ارائه مدارک گمرکی معتبر از سوی متهم محرز شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه