اخبار داغ

به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی؛

آغاز دومین جشنواره ملی جهادگران

آغاز دومین جشنواره ملی جهادگران
مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی با همکاری معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی دومین جشنواره ملی جهادگران را برگزار می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی با همکاری معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی دومین جشنواره ملی جهادگران را برگزار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

از برگزیدگان جشنواره پس از مراحل داوری توسط اساتید برجسته و همچنین افراد پیشکسوت گروه‌های جهادی به صورت علمی و تخصصی، تقدیر به عمل آمده و در اختتامیه جشنواره ملی با حضور مسئولین و مقامات کشوری جوایز نفیسی اهدا می‌شود.    از تمامی گروه‏‌های جهادی، صاحب نظران و متخصصین حوزه محرومیت زدایی دعوت به عمل می‌شود با ارسال آثار خود در قالب ایده، تجربه، گزارش، طرح و مقاله و پایان نامه، در جشنواره حضور یابند.

,

این جشنواره توسط مرکز مطالعات و هدایت حرکتهای جهادی سازمان بسیج سازندگی کشور با همکاری بسیج سازندگی استانها،شهرستانها و باشرکت اقشار مختلف بسیج،گروههای جهادی،فعالان جهادی از اول دی ماه تا 10 بهمن ماه در حال برگزاری است.

,

جشنواره ملی جهادگران جهادگران با اهداف جمع آوری و انتشار آثار،ایده ها و تجربیات موفق بین گروههای جهادی و عموم مخاطبین٬ شناسایی و تقدیر از گروههای برتر جهادی و جهادگران٬ استعدادیابی و تقدیر از آثار و الگوهای موفق در بین گروهها و فعالان جهادی٬ ترویج و فرهنگسازی روحیه و فعالیتهای جهادی در سطح جامعه٬ احصا و اولویت بندی مشکلات مناطق محروم و ارائه راهکارهای علمی برای حل مشکلات از دیدگاه جهادگران برگزار می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه