اخبار داغ

با هدف نظارت و بازرسی هدفمند؛

قیمت حداکثری فروش نهاده‌های دامی اعلام شد

قیمت حداکثری فروش نهاده‌های دامی اعلام شد
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی گفت: با هدف نظارت و بازرسی هدفمند بر قیمت و توزیع کالاهای اساسی بهره‌مند از ارز رسمی قیمت حداکثری فروش نهاده‌های دامی اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: با هدف نظارت و بازرسی هدفمند بر قیمت و توزیع کالاهای اساسی بهره‌مند از ارز رسمی و  همچنین به منظور تامین به هنگام کالا با توجه به افزایش هزینه‌های نقل و انتقال ارز، مطابق بررسی اسناد و مدارک دریافتی از شرکت‌های واردکننده و منطبق با ضوابط قیمت‌گذاری مصوب هیئت تعیین و ثبت قیمت‌ها، قیمت حداکثری فروش نهاده‌های دامی اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: تمامی واردکنندگان و تامین کنندگان مکلفند نسبت به توزیع کالا در شبکه های منتخب و اعلامی اقدام و فهرست خریداران را به تفکیک به دستگاه‌های نظارتی ارائه کنند.

,

جعفری تصریح کرد: حداکثر قیمت فروش هرکیلوگرم جو و ذرت وارداتی در مبادی ورودی کشور را یک هزار و 350 تومان و همچنین حداکثر قیمت فروش هرکیلوگرم کنجاله سویا وارداتی و داخلی در مبادی ورودی کشور یا کارخانجات را 2 هزار و 450 تومان اعلام کرد.

,

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشوارزی با اشاره به اینکه قیمت‌های فوق مربوط به مبادی و بنادر ورودی بوده و هزینه حمل به عهده خریدار است، خاطرنشان کرد: تولید کنندگان در صورت مشاهده مغایرت و گران فروشی می توانند اسناد خرید خود را برای پیگیری و برخورد لازم، به سازمان جهاد کشاورزی استان و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ارائه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه