اخبار داغ

حمله به مامور اورژانس با بیل +عکس

حمله به مامور اورژانس با بیل +عکس
رئیس اورژانس تهران از ضرب و شتم تکنسین اورژانس توسط پدر بیمار به دلیل نامشخص خبر داد و گفت :برای احقاق حقوق تکنسین مجروح شده توسط همراه بیمار خواستار پیگیری از سوی مسئولان قضایی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظهر روز گذشته تکنیسین مرکز اورژانس تهران طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ بلافاصله یک دستگاه موتورلانس به شهرک اکباتان اعزام و فرد بیمار توسط تکنسین اورژانس مورد اقدامات اولیه درمانی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اورژانس,

پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران افزود: پس از اقدامات اولیه تکنسین موتورلانس جهت انتقال بیمار به بیمارستان درخواست آمبولانس می‌کند که در این فاصله پدر بیمار ناگهان تکنسین را با مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد، البته کار به همین جا ختم نمی‌شود و پدر بیمار ناگهان با بیل به دنبال وی می‌کند و تکنسین اورژانس را از ناحیه قفسه سینه نیز مصدوم می‌کند.

,

صابریان در ادامه گفت: به محض اطلاع مرکز از این حادثه، خودروی آمبولانس دوم به محل تصادف اعزام شد تا علاوه بر بیمار حاضر در آمبولانس، تکنسین مصدوم نیز انتقال پیدا کند.

, آمبولانس, تکنسین,

رئیس اورژانس تهران ادامه داد: اعلام شکایت از فرد ضارب انجام شده و به طور حتم اورژانس تهران پیگیر این موضوع خواهد بود.

,

پیر حسین کولیوند رئیس اورژانس کشور ضمن تائید این اتفاق گفت: یکی از تکتسین‌های اورژانس تهران به دلیل ضرب و شتم همراه بیمار در منطقه اکباتان تهران مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

,

حمله به مامور اورژانس با بیل/ اورژانس خواستار پیگیری حقوق تکنیسین اورژانس از سوی مسئولان قضایی شد

, حمله به مامور اورژانس با بیل/ اورژانس خواستار پیگیری حقوق تکنیسین اورژانس از سوی مسئولان قضایی شد,

وی در ادامه افزود: تا اجرای قانون و برخورد با فرد خاطی سازمان اورژانس از هیچ تلاشی دست بردار نیست و در مقابل خاطیان به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد.

,

کولیوند برای احقاق حقوق تکنسین مجروح شده توسط همراه بیمار خواستار پیگیری از سوی مسئولان قضایی شد.

,

, ,

این اتفاق تازه‌ای برای تکنیسین اورژانس نیست و ما هر از چند گاهی اخبار ناراحت کننده حمله همراهان بیمار به تکنسین های اورژانس به دلیل ناراحتی از اتفاق رخ داده برای عزیزانشان را شاهد هستیم.

,

تا کی باید با تکنسین‌های اورژانس این چنین رفتار شود؟ مامورانی که برای بهبود حال بیمار از جان و دل مایه می گذارند نباید با این چنین مواردی رو به رو شوند. قطعاً فرهنگ سازی در این زمینه از وقوع چنین اتفاقات جلوگیری کند

,
منبع: میزان
, منبع: میزان]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه