اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع در گفتگو با دانا خبر داد:

الزام سایپا و ایران خودرو به پرداخت جریمه تاخیر/ قیمت جدید خودرو را سازمان حمایت و شورای رقابت تعیین می‌کند نه خودروساز

الزام سایپا و ایران خودرو به پرداخت جریمه تاخیر/ قیمت جدید خودرو را سازمان حمایت و شورای رقابت تعیین می‌کند نه خودروساز
عضو کمیسیون صنایع گفت: مصوبه سازمان حمایت است که باید قیمت نهایی خودرو را به شورای رقابت برای امسال تعیین کند و باید منتظر مصوبه این سازمان بمانیم.
[

نادر قاضی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اقدامات مجلس برای قیمت خودرو اظهار داشت: روز گذشته جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده، مدیران عامل ایران خودرو و سایپا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با انتقاد از افزایش بی دلیل قیمت برخی از خودروها در چند روز گذشته اظهار داشت: مدیر شرکت خودروسازی سایپا در همین جلسه به دستور آقای رحمانی جابه جا شد؛ چرا که وی نتوانست دلیلی برای اتفاقات و افزایش قیمت ها ارائه بدهد.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه گفت: کسانی که قبلاً خودرو خریداری کرده و یا در طرح های فروش فروی ثبت نام کرده اند با قیمت قدیم خودروی خود را تحویل می گیرند.

,

قاضی پور همچنین عنوان کرد: در صورت تاخیر در تحویل خودروهای فروخته‌شده به روش فروش فوری و پیش‌فروش قطعی، خودروسازان ملزم به پرداخت 30درصد جریمه تاخیر در تحویل به مشتریان خواهند بود.

,

وی با بیان اینکه قیمت های سایپا به قیمت قبلی بازگشته است در خصوص قیمت گذاری جدید هم اظهار داشت: مصوبه سازمان حمایت است که باید قیمت نهایی خودرو را به شورای رقابت برای امسال تعیین کند و باید منتظر مصوبه این سازمان بمانیم.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه