اخبار داغ

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل:

اردبیل در تامین آب صنعت و کشاورزی با کمبود مواجه است

اردبیل در تامین آب صنعت و کشاورزی با کمبود مواجه است
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: دشت اردبیل اعم از بخش کشاورزی و صنعت در حال حاضر با کمبود آب مواجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، عباس کریمی عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی استان اظهار داشت: مسوولان حوزه آب در گذشته دقت لازم را در جهت تامین آب از قزل اوزن و ارس نکرده اند و به همین دلیل حوزه های مختلف با کمبود آب مواجه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: که با تدبیر استاندار و با تلاش نمایندگان اقدامات موثری اخیرا در بحث افزایش تخصیص آب انجام شده است که نیاز به برنامه ریزی دارد.

,

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل بیان کرد: گسترش صنعت و کشاورزی مستلزم تامین زیر ساخت و خصوصا آب است که این موضوع باید در گذشته به صورت مناسبی مدیریت می شد.

,

کریمی در ادامه با تاکید بر تسریع در روند استعلام های نواحی و شهرک های صنعتی گفت: دستگاه های مربوطه باید با تعیین تکلیف زمین های نواحی و شهرک های صنعتی مقدمات حضور سرمایه گذاران را فراهم آورند.

,

در این جلسه فعالیت های انجام گرفته برای تعیین تکلیف نواحی و شهرک های صنعتی هیر،سامیان،کوراییم،ثمرین و ناحیه صنعتی یک اردبیل بررسی شد. شهرک و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه