اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران خبر داد

برگزاری دومین المپیاد ورزشی دانشجویان مازندران در ساری

برگزاری دومین المپیاد ورزشی دانشجویان مازندران در ساری
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران از برگزاری دومین المپیاد دانشجویان مازندران در دانشگاه آزاد ساری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدامیر ساداتی‌کریمی امشب در نشست خبری گفت: دومین المپیاد ورزشی دانشجویان 24 و 25 بهمن در ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این المپیاد با همکاری دانشگاه آزاد ساری، هیات ورزش دانشگاهی و معاونت تربیت بدنی سپاه کربلا ‏برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مسابقات 200 نفر آقا و خانم حضور دارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران افزود: این دوره از المپیاد آقایان 6 آیتم ورزشی دارت، تیراندازی،دو و میدانی، تیرو کمان، شبیه سازی تیراندازی و آمادگی جسمانی و خانم ها در پنج رشته ورزشی با هم به رقابت می‌پردازند.

ساداتی کریمی خاطرنشان کرد: برای این المپیاد به کل دانشگاه‌های استان فراخوان داده شده است.

وی ایجاد بستر نشاط سالم برای دانشگاه‌های استان و تقویت اخلاق و منش پهلوانی را از اهداف این المپیاد است عنوان کرد و گفت: تجلیل از ورزشکار برجسته آرین غلامی شطرنج‌باز مازندرانی که مقابل نماینده رژیم صهیونیستی حاضر به مسابقه نشد از برنامه‌های اختتامیه این مسابقات است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران اظهار کرد: در دوره اول این المپیاد شناسایی دانشجویان در عرصه های مختلف انجام شد و مشکلی در زیرساخت‌های ورزشی در دانشگاه‌های استان نداریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه