اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان خبر داد؛

تقدیر از ۴۰ معلم انقلابی در همایش بزرگ فرهنگیان استان همدان

تقدیر از ۴۰ معلم انقلابی در همایش بزرگ فرهنگیان استان همدان
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان همدان از برگزاری جشن بزرگ یک هزار نفری فرهنگیان و معلمان بسیجی در همدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ملایی در گفت‌وگو با نافع  با اشاره به فرا رسیدن 40 سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال به مناسبت 40 سالگی انقلاب جشن‌های بزرگی برای فرهنگیان استان داریم که در 11 بهمن ماه تحت عنوان همایش 40 سالگی انقلاب با موضوع تبیین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش برگزار می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی ادامه داد: در این مراسم حدود 800 معلم بسیجی از سطح  استان همدان که شامل سرگروه های حلقه صالحین، فعالین حلقه‌های صالحین و معلمان جهادی و مدافعان حرم هستند، حضور دارند .

,

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌ها در این همایش تقدیر از 40 فعال انقلابی بوده که شامل فرهنگیان مدافع حرم، جهادی و چندین فرهنگی اوایل انقلاب که هم اکنون نیز در خط انقلاب هستند و همچنین فرهنگیان فعال در حلقه‌های صالحین است.

,

ملایی با اشاره به اینکه فرهنگیان در بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی مردم با وضع کنونی نقش بسزایی دارند، گفت: حدود 19 نشست بصیرتی در شهرستان‌ها با محوریت مساجد در استان در حال برگزاری است و سرکشی از خانواده های شهدا و نشست‌های مشاوره‌ای از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه