اخبار داغ

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس مطرح کرد؛

رشد ۱۴ برابری تولید برق کشور/ایجاد هزار کارخانه در ساوه و زرندیه پس از انقلاب

رشد ۱۴ برابری تولید برق کشور/ایجاد هزار کارخانه در ساوه و زرندیه پس از انقلاب
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به اینکه در دوران انقلاب اسلامی پیشرفت‌های گسترده‌ای در بخش‌های مختلف داشته‌ایم گفت: تعداد کارخانه‌های نیز از ۲۰ واحد به حدود هزار واحد افزایش‌یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در آستانه چهل‌سالگی انقلاب در گفتگو با دیار آفتاب؛گفت: در دوران انقلاب اسلامی پیشرفت‌های گسترده‌ای در بخش‌های مختلف داشته‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

منصوری مهمترین پیشرفت استان در چهل‌سالگی انقلاب را صنعت برق دانست و گفت: با نیروگاه‌های متعدد تولید۵۰۰۰ مگاوات که قبل از انقلاب انجام می‌شد به ۷۰ هزار مگاوات رسیده است.

,

رشد ۱۴ برابری تولید برق کشور

, رشد ۱۴ برابری تولید برق کشور, رشد ۱۴ برابری تولید برق کشور,

وی افزود: تولید برق در این ۴۰ ساله، ۱۴ برابر شده که بخش اعظم آن در استان مرکزی تولید می‌شود و مهمترین پیشرفت استان در شاخص صنعتی است.

,

این نماینده مجلس درباره پیشرفت‌های پزشکی عنوان کرد: در بحث پزشکی پیشرفت خوبی داشتیم چراکه درگذشته پزشکان استان اغلب از کشورهای دیگر بودند ولی امروز نیروهای بومی و متخصص جای آن‌ها را گرفته‌اند.

,

منصوری با اشاره به پیشرفت‌های صنعتی در استان عنوان کرد: پیشرفت‌های صنعتی در ساوه و زرندیه و دلیجان، استان را به یک‌قطب صنعتی در کشور تبدیل کرده است.

,

وی ادامه داد: در گذشته این‌چنین نبود و با اینکه جمعیت استان چندین برابر شده و شهرستان ساوه تا ۱۰ برابر افزایش جمعیت داشته ولیکن این صنایع توانسته در اشتغال مؤثر باشد و نرخ بیکاری با وجود این افزایش جمعیت، پایین باشد.

,

نماینده مردم ساوه و زرندیه با اشاره به اینکه در گذشته تنها ۱ شهرک صنعتی در ساوه وجود داشت، گفت: ۵ واحد صنعتی به ساوه و زرندیه اضافه شده و شهر صنعتی ساوه هم یکی بود که به چهار تا افزایش پیدا کرد.

,

تعداد کارخانه‌های ساوه از ۲۰ واحد به هزار واحد افزایش‌یافته است

, تعداد کارخانه‌های ساوه از ۲۰ واحد به هزار واحد افزایش‌یافته است, تعداد کارخانه‌های ساوه از ۲۰ واحد به هزار واحد افزایش‌یافته است,

وی افزود: تعداد کارخانه‌های نیز از ۲۰ واحد به حدود هزار واحد افزایش‌یافته است.

,

این نماینده مجلس درباره اهمیت این پیشرفت صنعتی عنوان کرد: در حال حاضر استان مرکزی، استان خودکفایی است علاوه بر این تأمین‌کننده بودجه استان‌های دیگر نیز هست.

,

وی  با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان اظهار کرد: می‌توانیم این خودکفایی را در بخش کشاورزی هم داشته باشیم.

,

منصوری با تأکید بر اینکه حتی یک دانشگاه در ساوه و زرندیه در پیش از انقلاب وجود نداشته تصریح کرد: در حال حاضر ۲۴ واحد دانشگاهی در ساوه و زرندیه وجود دارد و الآن بیش از ۱۵ هزار دانشجو در این دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل‌اند که شاخص بسیار خوبی از پیشرفت است.

,

تمام جاده‌های روستایی ساوه آسفالت شده است

, تمام جاده‌های روستایی ساوه آسفالت شده است, تمام جاده‌های روستایی ساوه آسفالت شده است,

وی در توضیح پیشرفت‌های زیرساختی عنوان  کرد: در حال حاضر تمام جاده‌های روستایی ساوه آسفالت شده همچنین ۹۵ درصد روستاها نیز گاز کشی دارد درحالی‌که پیش از انقلاب خود شهر ساوه و زرندیه هم گاز نداشتند.

,

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس خاطرنشان کرد: الآن نه تنها شهر ساوه بلکه هیچ خانه ای حتی بیرون از شهر و حاشیه شهر هم تا ۲ ماه دیگر بدون گاز نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه