اخبار داغ

معاون سازمان تبلیغات اسلامی:

اسلام ناب امروز نقطه مقابل اسلام آمریکایی و سکولار است/ تلاش استکبار جهانی برای مدیریت افکار عمومی

اسلام ناب امروز نقطه مقابل اسلام آمریکایی و سکولار است/ تلاش استکبار جهانی برای مدیریت افکار عمومی
معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز اسلام ناب نقطه مقابل اسلام آمریکایی و اسلام سکولار و لیبرال است و علت این همه دشمنی‌ها هم کاملا مشخص است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی دیشب در هشتمین گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی مازندران اظهار کرد: تبیین اسلام ناب و تقابل با اسلام آمریکایی ، اسلام سکولار و لیبرال مهم‌ترین رویکرد تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی همه مجموعه‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر فجر انقلاب اسلامی و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، افزود: تقارن ایام فاطمیه (س) با جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌تواند به عنوان یک ظرفیت بسیار عظیم در شناخت سیره و روش این بانوی مجاهد و انقلابی و شهیده راه ولایت و امامت معرفی شود.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به مجاهدت‌های حضرت زهرا سلام الله علیها در سه قیام در دوران حیات نبی مکرم اسلام (ص) و بعد رحلت ایشان و دوران امامت حضرت امیرمومنان علی (ع)، افزود: صحابه حضرت امیر مومنان علی (ع) در دوران فتنه‌های مختلف مامور به سکوت می‌شوند اما این بانوی مجاهد و انقلابی به تبیین و روشنگری در حوزه ولایت می‌پردازد و خطابه‌های مجاهدانه ایشان بسیاری از حقایق دوران امیرمومنان علی(ع) را احیاء و تبیین می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به جانفشانی و ایثارگری شهیده امامت و ولایت حضرت زهرای اطهر(س) در آن برهه خاص، تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت زهرا سلام الله علیها اولین انقلابی شیعه است که مامور به روشنگری و تبیین جایگاه ولایت در عصر خویش شد و در این راه جان خود را فدا کرد و خون تازه ای به درخت تناور اسلام بخشید.

حریزاوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انحراف در تاریخ اسلام و در دوران انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: اسلام ناب مهم ترین دغدغه گفتمانی حضرت روح الله (ره) و مقام معظم رهبری است و امروز اسلام ناب نقطه مقابل اسلام آمریکایی و اسلام سکولار و لیبرال است و علت این همه دشمنی‌ها هم کاملا مشخص است که حتی در جریان فتنه سال 1388 اسلام آمریکایی و اسلام سکولار و لیبرال در یک جبهه در مقابل اسلام ناب قرار گرفتند و اردوگاه فتنه کاملا مشهود و واضح بود.

وی با اشاره به صحیفه نور حضرت امام (ره) در جلد 21 در خصوص اسلام ناب مطالبی را عنوان کرد و گفت: امروز ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی تبیین اسلام ناب و معارف و سیره اهل بیت (ع) است و درست ما در برابر دو جبهه اسلام آمریکایی و لیبرال و سکولار قرار داریم و نیازمندیم در این راه مجاهدانه و خالصانه تلاش کنیم تا به ماموریت خود در این راه ادامه دهیم.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی به موضوع اهمیت نظام محاسبه اشاره کرد و گفت: نظام سلطه و متحدان جبهه استکبار درصدد برنامه‌ریزی برای به هم زدن نظام محاسبه در مردم و مسئولان هستند که باید در برابر این ترفند ایستادگی و مقاومت کرد و همه باید با اتحاد و همدلی در برابر مشکلات ایستادگی کنیم و رمز عبور از این معضلات و مشکلات اتحاد و مقاومت و پایداری است و باید برای اصلاح نظام محاسبه کشور کار کنیم.

این مسؤول به برنامه‌ریزی سازمان تبلیغات اسلامی برای چهلمین سالگرد پیروزی فجر انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات اسلامی و کانون های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی مانند روحانیون مستقر، کانون مداحان و شاعران آئینی، هیات‌های مذهبی، فعالان قرآنی، جمعیت بانوان فرهیخته کانون‌های فرهنگی تبلیغی و جبهه فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی در حال حاضر به عنوان یک ظرفیت عظیم برای تبیین چشم‌انداز و آینده انقلاب اسلامی در حال برنامه‌ریزی هستند.

حریزاوی گفت: پویش ملی پرچم و حضور مبلغین در مدارس ، مساجد و اماکن مذهبی و برنامه‌ریزی روحانیون مستقر در جهت برگزاری جشن بزرگ انقلاب از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در تبیین گفتمان انقلاب و مراسم باشکوه فجر چهلم انقلاب اسلامی است.

فضاسازی دشمنان مقابل جمهوری اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندان نیز گفت: جمهوری اسلامی با گفتمان مقاومت و پایداری به عنوان یک الگوی موفق در منطقه و جهان، توانسته است جبهه استکبار را با چالش جدی مواجه کند.

حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها بعد از رحلت نبی مکرم اسلام(ص) خود را فدایی ولایت دانست و در این راه پربهجت در مقابل انحراف امت اسلامی جان خود را فدای ولایت کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به وجود انحرافات در تمامی تاریخ تحلیلی اسلام، افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها در دروان بعد رحلت نبی مکرم اسلام (ص) به تبیین و روشنگری در برابر همه انحرافات امت اسلام پرداخت و خطابه‌های ایشان در دفاع از حریم ولایت و امامت در نوع خود بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

این مسؤول به موضوع چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام الله دهه فجر انقلاب اشاره و تاکید کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از مبانی فکری حضرت امام روح الله(ره) است که عصاره این مبانی و گفتمان برگرفته از مکتب اسلام ناب و سیره اهل بیت(ع) است و حیات این نظام مقدس به چهلمین سالگرد و عمر پربرکت این نظام رسیده است که همه ما موظف هستیم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن بزرگ کوشش و تلاش مضاعف داشته باشیم.

شکریان به موضوع فضاسازی دشمنان در سال‌های اخیر و هجمه‌های مستکبرین عالم به ویژه ایالات متحده در مقابل جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران خار در چشم و استخوان در گلوی مستکبرین عالم است و پیشرفت‌های بسیار ارزنده و جایگاه ممتاز جمهوری اسلامی در منطقه و جهان روز به روز موجب افول کشورهای استکباری به ویژه ایالات متحده آمریکا شده است.

وی به موضوع طرح انزوای جمهوری اسلامی از سوی برخی کشورهای مستکبر عالم اشاره و بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در راستای ذات پلید خود به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی هستند که به یاری خدای متعال و رهبری مقام معظم رهبری (حفظه الله) و به رغم رشادت‌های رزمندگان و دلاور مردان جمهوری اسلامی در حل بحران‌های منطقه به ویژه در سوریه، عراق و برخی کشورهای منطقه روز به روز محبوبیت جمهوری اسلامی در منطقه بیشتر و صاحب نفوذ فرهنگی و گفتمانی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر تقویت جبهه فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی، گفت: در شرایط حساس فعلی جهان منطقه جمهوری اسلامی با گفتمان مقاومت و پایداری به عنوان یک الگو برای برخی کشورهای منطقه و جهان معرفی شده است و امروز جبهه مقاومت و پایداری با این ایدئولوژی تمام قدرت‌های مستبد و مستکبر جهان را با چالش جدی مواجه کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, فضاسازی دشمنان مقابل جمهوری اسلامی , فضاسازی دشمنان مقابل جمهوری اسلامی ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه