اخبار داغ

مهدی پاشازاده در گفتگو با دانا:

کی روش آدم بزرگی است/ به جای کی روش باید به یک مربی بزرگ دیگر پول بدهیم/ پشت پرده اتفاقات عجیب و غریب در لیگ یک و 2 فوتبال

کی روش آدم بزرگی است/ به جای کی روش باید به یک مربی بزرگ دیگر پول بدهیم/ پشت پرده اتفاقات عجیب و غریب در لیگ یک و 2 فوتبال
مهدی پاشازاده بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در فوتبال که خیلی اتفاقات عجیب و غریب در آن می افتد نمی توان روی آمار حساب کرد اما من به تیم کی‌روش خوش بین بودم.
[

مهدی پاشازاده بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در ارتباط با احتمال قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا اظهار داشت: در فوتبال که خیلی اتفاقات عجیب و غریب در آن می افتد نمی توان روی آمار حساب کرد اما من به تیم کی‌روش خوش بین بودم. ما باید به آقای کی‌روش احترام می گذاشتیم، نه تنها به خاطر اینکه سرمربی تیم ملی بود بلکه بخاطر اینکه در فوتبال آدم بزرگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پاشازاده در ادامه در خصوص اظهارات مختلف کی‌روش خاطر نشان کرد: البته از نظر شخصیت او کاراکتر عجیبی داشت، کارهای عجیب و غریبی انجام می داد. در فوتبال حرفه ای امروز دنیا، جنگ روانی حرف اول را می زند و مثل فوتبال ما نیست که مریبان بعد از بازی تنها گزارش بازی می دهند. اگر یک نفر بی طرف را بیاورید که بازی را ندیده و اظهارات دو سرمربی را ببیند نمی فهمد کدام یک سرمربی تیم برنده است.

,

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران پیرامون مبلغ بالای قرارداد سرمربی تیم ملی تصریح کرد: کسانی که می گویند ما به کی‌روش پول زیادی داده می شد را نمی فهمم، خوب این پول را به او نمی دادیم باید به کسی دیگر می دادیم. البته نقد من این است که باید پول ها را مدیریت کنیم مثلا زیرساخت ها خیلی مهم است. ما اگر در کشور خودمان زمین تمرین خوب داشته باشیم نیاز نیست برویم در روستاهای ترکیه که زمین خوب دارند تمرین کنیم.

,

وی در مورد فساد در فوتبال کشور افزود: واقعیت این است که اقتصاد خراب و فقر، فساد می آورد و در فوتبال هم همین است. متاسفانه اوضاع لیگ یک و دو اصلا خوب نیست، وقتی تیمی پول سفر برای برگزاری دیدارها را ندارد به تیم حریف می گوید یک پولی به ما بدهید که ما هزینه سفرمان هم تامین شود در عوض ما هم با جوانانمان می آییم. در اروپا اینگونه نیست و تیم ها باید وضعیت مالی مشخصی داشته باشند.

,

پاشازاده درباره تفاوت فوتبال ایران با اروپا گفت: من در اتریش که بودم اینگونه بود که تیم‌ها باید شفافیت مالی داشته باشند و اول فصل مشخص می کردند توان مالی شرکت در مسابقات را دارند. متاسفانه فساد در فوتبال ما ریشه دوانده، من به خودم می گویم ای کاش بچه شهرستان بودم.

,

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پایان در خصوص نقش نفوذ در انتخاب سرمربی در فوتبال ایران تاکید کرد: در شهرستان راحت تر می شود تیم گرفت اما در تهران دست زیاد است، سایپا و پیکان که سیاسی هستند و استقلال و پرسپولیس هم که مافیا است. 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه