اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

ایجاد التهاب دوباره در بازار یکی از مشکلات تصویب پالرمو است

ایجاد التهاب دوباره در بازار یکی از مشکلات تصویب پالرمو است
یک کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه ایجاد التهاب دوباره در بازار یکی از مشکلات تصویب پالرمو است، گفت: با تصویت این معاهده مشکلات اقتصادی کشور چند برابر می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جلال حسینی در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه تعریف غربی‌ها از پالرمو، تحریم تروریست و مبارزه با پولشویی خوب است اما اگر به معنای واقعی اجرا شود، اظهار کرد: با تصویب این لایحه برنامه دور زدن تحریم‌ها توسط ایران را غیر محال و حتی حمایت از گروه‌های جهادی را جرم تلقی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: با تصویب پالرمو مشکلات متعددی برای کشور ایجاد می‌شود؛ ما نمی‌توانیم طبق نظرات آن‌ها عمل کنیم و اگر بخواهیم طبق نظرات آن‌ها عمل کنیم باید عملاً دست از انقلاب برداریم.

,

وی افزود: اما ما دست از انقلاب اسلامی برنمی‌داریم، آن‌ها ما را تحریم می‌کنند که ما باید تحریم‌ها را دور بزنیم، باید از گروه‌های جهادی حمایت کنیم.

,

حسینی بابیان اینکه ایجاد التهاب دوباره در بازار یکی از مشکلات تصویب پالرمو است، خاطرنشان کرد: با تصویت این معاهده مشکلات اقتصادی کشور چند برابر می‌شود و بر اساس آیات قرآن هم اجازه نداریم که زیر سلطه استکبار برویم.

,

وی تصریح کرد: علمایی مانند آیت‌الله نوری همدانی موضع گرفته‌اند و با پالرمو مخالفت کرده‌اند؛ دشمنان فشار می‌آورند که بتوانند بهانه‌ای جدیدی برای تحریم‌ها مجدد ایران ایجاد کنند.

,

این کارشناس سیاسی بیان کرد: زمانی که پالرمو تصویب شود نهادها، دستگاه‌ها و شرکت‌هایی که می‌خواهند تحریم‌ها را دور بزنند و کالا و ارز را به کشور وارد کنند، با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شوند.

,

وی با اشاره به نامه‌ای چند وزیر دولت روحانی به رهبر معظم انقلاب پیرامون تصویب پالرمو، تأکید کرد: دولتمردان با این نامه یک فرصت ضرب العجله ای را ایجاد کرده‌اند که تا از رهبر انقلاب در تصویب این طرح استفاده کنند.

,

حسینی اضافه کرد: این نامه مانند نامه‌ای بود که مجلس ششم به امام خامنه‌ای نوشتند و درخواست تسلیم شدن در برابر آمریکا را داشتند که حضرت آقا تسلیم‌نامه آنان نشدند و فرمودند اگر دشمن فشار بیاورد صلح امام حسن (ع) تکرار نمی‌شود بلکه عاشورای دیگری تکرار می‌شود.

,

این کارشناس سیاسی با تأکید بر اینکه در برجام مشاهده کردیم که مسئولان ارشد کشوری گفتند که عملاً هیچ دستاوردی از برجام نداشتیم، اظهار کرد: درحالی‌که چند سال بهترین لحظات کشور را تلف کردند و امید داشتند که با برجام تمام مشکلات کشور حتی آب خوردن و ... حل شود که نشد، اکنون دوباره فشار می‌آوردند که پالرمو را بر جمهوری اسلامی تحمیل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه