اخبار داغ

نماینده مردم گرمسار و آرادان :

ایجاد بیش از ۲۰ شهرک صنعتی از دستاوردهای انقلاب در سمنان است

ایجاد بیش از ۲۰ شهرک صنعتی از دستاوردهای انقلاب در سمنان است
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش از انقلاب در استان سمنان شهرک صنعتی وجود نداشت، ولی به برکت انقلاب اسلامی، در حال حاضر بیش از 20 شهرک صنعتی ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت به مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: هدف اصلی انقلاب عدالت، استقلال، دستیابی به ارزش های اسلامی و عزت ملت بزرگ ایران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

وی تصریح کرد: مهمترین تحولاتی که در طول 40 سال انقلاب اسلامی در استان سمنان شاهد آن هستیم، رشد چشمگیر مراکز دانشگاهی و آموزش عالی می باشد.

,

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی به نمونه ای از این رشد مراکز علمی اشاره کرد و افزود: در شهرستان گرمسار در پیش از انقلاب، هیچ مرکز آموزش عالی نداشتیم ولی در حال حاضر قریب به 13مرکز توسعه آموزش عالی در این شهرستان وجود دارد که از ثمرات انقلاب است.

,

کاتب اضافه کرد: در توسعه مراکز بهداشتی و درمانی نیز دارای رشد بودیم و دانشکده های مختلف پزشکی و پیراپزشکی در اکثر نقاط مختلف استان تاسیس شده است.  

,

وی با بیان اینکه در صنعت ریلی و حمل و نقل جاده ای نیز پروژه های خوبی در  بعد از انقلاب در استان داشته ایم، گفت: از مهمترین پروژه های توسعه جاده ای استان سمنان، پروژه بزرگراه حرم تا حرم می باشد که بخشی از پروژه از قم تا گرمسار راه اندازی شده و تکمیل بقیه بخش های این پروژه نیز در دست اقدام است.

,

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس، اظهار کرد: در صنعت ریلی نیز در پیش از انقلاب فقط یک خط تهران- مشهد را داشتیم که از استان سمنان نیز عبور می کرد ولی در حال حاضر با توسعه خط ریلی، این مسیر 2 خطه شده که کاهش زمان حرکت قطارها و افزایش جابجایی مسافران را به دنبال داشته است.

,

کاتب با اشاره به اینکه توسعه در بخش صنعت در استان سمنان بعد از انقلاب به خوبی نمایان است، افزود: در پیش از انقلاب شهرک صنعتی در استان سمنان وجود نداشت، ولی به برکت انقلاب اسلامی الآن بیش از 20 شهرک صنعتی و همچنین واحد های کوچک صنعتی در عمده نقاط و شهرهای استان سمنان فعال شدند که تحولات بزرگی در بخش صنعت را در پی داشت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه