اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس؛

اعضای مجمع تشخیص در صورت مطالعه کامل لوایح مربوط به FATF، قطعا به آن رای منفی می‌دهند

اعضای مجمع تشخیص در صورت مطالعه کامل لوایح مربوط به FATF، قطعا به آن رای منفی می‌دهند
حاجی‌دلیگانی گفت: با توجه به عدم رفع ایرادات شورای نگهبان، اگر اعضای مجمع تشخیص مصحلت نظام لوایح مروبط به FATF را به طور کامل مطالعه کنند قطعا به آن رای منفی خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آناج درخصوص لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم (CFT)، اظهار داشت: دیدگاه ما در خصوص این لایحه مشخص است و همواره براین دیدگاه تاکید می‌کنیم، ما این قراردادها را به نفع کشور نمی‌دانیم و مخالف آن هستم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص رفع ایرادات شورای نگهبان توسط مجلس ابراز داشت: ایرادات شورای نگهبان در مرحله آخر بررسی لایحه توسط مجلس رفع نشده و هیچ اصلاحی بر روی ایرادات شورای نگهبان بر این لایحه انجام نگرفت.

,

وی در خصوص احتمال تصویب این طرح در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر هر کدام از اعضای مجمع تشخیص مصلحت این لوایح را کامل خوانده باشند به این لوایح قطعا رای منفی خواهند داد.

,

حاجی‌دلیگانی در خصوص نامه 8 وزیر دولت به رهبر انقلاب متذکر شد: این دوستان ناکارآمدی‌های خودشان را به عرصه دیگر منتقل می‌کنند و به‌جای پاسخگویی می‌خواهند نقش طلبکارانه داشته باشند.

,

وی افزود: طبیعتا مجلس در مورد خصوص نامه مذکور واکنش نشان داده و در رای اعتمادی که به این وزرا داده‌اند تجدید نظر خواهد کرد.

,

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره تشابه فضای موجود به فضای قبل از تصویب برجام عنوان داشت: آن روزها هم قبل از تصویب برجام نامه می نوشتند و ادعا داشتند که اگر برجام تصویب شود همه جا گل و بلبل خواهد شد تحریم‌ها برداشته شده و از بین خواهد رفت و اشتغال ایجاد خواهد شد اما اکنون که به خط پایان برجام رسیده‌اند می خواهند برای برجام جایگزین‌هایی را مطرح کنند.

,

وی ادامه داد: این جایگزین‌ها همان که لوایح پالرمو و سی‌اف‌تی است و نامه 8 وزیر هم شبیه به اقدامات قبل از برجام است و مطمئنا این لوایح به نتیجه نخواهد رسید.

,

حاجی دلیگانی در خصوص نظر مقام معظم رهبری راجب FATF و لوایح مربوط به آن نیز گفت: رهبر انقلاب فرمودند که نظراتشان را همواره به صراحت بیان می‌کنند پس بنابر این ما هم موظف هستیم آنچه رهبری به صراحت بیان کردند را عمل کنیم.

,

وی افزود: رهبر انقلاب در 30 خردادماه امسال در خصوص لوایح مذکور فرموده‌اند این‌گونه قراردادها برای کشور مفید نیست.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه