اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

از سفره خالی مردم تا جشن تولد آقای جهانگیری / دورهمی فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی با خبرنگاران اصلاح طلب + تصاویر

از سفره خالی مردم تا جشن تولد آقای جهانگیری / دورهمی فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی با خبرنگاران اصلاح طلب + تصاویر
در حالی مردم این روزها با مشکلات فراوان اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند که اسحاق جهانگیر، معاون اول رئیس جمهور و فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی آنقدر فرصت دارد که برای او جشن تولد بگیرند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سال 1394 با دستور رهبر انقلاب تشکیل شد و مهم‌ترین ماموریتی که از جانب ایشان برای ستاد تعیین گردید، «انجام فعالیت‌های جهشی و اولویت‌دار اقتصادی» به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی بود. با این وجود، بررسی‌ها نشان می‌دهد ستاد نتوانسته در اجرای ماموریت اصلی خود یعنی انجام فعالیت‌های فوق‌العاده، جهشی و اولویت دار، موفق عمل کند و رفته رفته رو به نزول حرکت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حالا آقای فرمانده، با نیروهای تحت امر خود در نشریه صنعت و توسعه که صاحب امتیاز آن است جلسه تشکیل داده، اما نه برای مشکلات اقتصادی مردم؛ جشن تولد 62 سالگی جهانگیری در کاخ سعدآباد برگزار شد.

,

برگزاری جشن تولد هرچقدر هم ساده، در محل کار معاون اول رئیس جمهور و با اعضای تحریریه تحت مدیریت اش در کوران مشکلات اقتصادی مردم جای سئوالات فراوانی دارد.

,

کاربران توییتر در واکنش به این اقدام آقای جهانگیری واکنش های فراوان و تندی نشان دادند:

,

 

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

,

نخستین شماره مجله «صنعت و توسعه» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی اسحاق جهانگیری و با سردبیری امیر حسین مهدوی در آبان ماه سال ۸۵ منتشر شد.

,

درحال حاضر جهانگیری فقط صاحب امتیاز است. مرتضی کاظمیه مدیر مسئول و سجاد سالک سردبیر فعلی مجله هستند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه