اخبار داغ

خانه تکانی نوروزی را با خدمات قالیشویی نوین تجربه کنید

خانه تکانی نوروزی را با خدمات قالیشویی نوین تجربه کنید
استفاده از خدمات قالیشویی نوین برای شستشوی فرش، موکت، مبلمان، خوشخواب و... می‌تواند کار خانه تکانی نوروزی را برای شما ساده‌تر از هر سال کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از روزهای میانی زمستان کم‌کم می‌شود بوی بهار را در همه جا احساس کرد. رسیدن سال نو برای بسیاری از ما یادآور خاطرات خوب و شروعی دوباره است. آغاز بهار، گرم و مطبوع شدن هوا و تحرک بیشتر مردم در کوچه و خیابان، همگی نشان از تغییری بزرگ می‌دهد. خانه تکانی نوروزی نیز یکی از همین نشانه‌ها است. همه ما دوست داریم سال نو را با خانه و دفتر کاری زیباتر، تمیزتر و دلنشین‌تر آغاز کنیم. از این رو در کنار همه آیین‌ها و رسوم آغاز سال نو، خانه تکانی نیز یکی از مهم‌ترین رسوم برای ایرانیان است. البته این روزها خانه تکانی به پاک کردن شیشه‌ها و قالیشویی محدود نیست؛ و کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قالیشویی,

این روزها قالیشویی‌ها نیز دیگر مانند گذشته تنها خدمات شستشوی فرش را ارائه نمی‌کنند؛ بلکه مجموعه‌ای از خدمات، از جمله شستشوی فرش، موکت، خشک‌شویی مبلمان، رنگ بری، رفوگری، لکه بری، ریشه زنی انواع قالی‌ها و... را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

,

این روزها بسیاری از افراد فرصت و توان انجام چنین کارهایی را در خانه ندارند. همچنین در بسیاری از موارد و خدمات ویژه، امکان انجام آن در محیط آپارتمان و خانه‌های امروزی موجود نیست. از سویی دیگر هزینه‌های آب، برق و مواد شوینده نسبتا بالاست؛ و سپردن این کار را به یک کارخانه قالیشویی باتجربه به‌صرفه‌تر می‌کند. قالیشویی نوین با نزدیک به یک قرن تجربه در ارائه چنین خدماتی، آماده است که بازوی قدرتمند شما در زمینه فعالیت‌های مرتبط با خانه تکانی باشد. در ادامه این مقاله با خدمات قالیشویی نوین آشنا می‌شوید.

,

قالیشویی نوین

, قالیشویی نوین ,

شستشوی انواع فرش در قالیشویی نوین

, شستشوی انواع فرش در قالیشویی نوین,

اولین و قدیمی‌ترین خدمات قالیشویی  نوین، شستشوی انواع فرش است. از فرش‌های ماشینی گرفته تا فرش‌های دستباف را با دقت فراوان و با بهره بردن از بهترین مواد شوینده و دستگاه‌های شستشو، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در اسرع وقت انجام خواهیم داد.

, خدمات قالیشویی,

استفاده از مواد شوینده استاندارد و عاری از مواد اسیدی و قلیایی، و آبکشی و خشک کردن فرش به کمک گرم‌خانه و داربست‌های ویژه و آویزان، موجب می‌شود فرش شما در بهترین شرایط شسته و خشک شود؛ و نتیجه نهایی کار، تمیزی فراتر از انتظار شما باشد.

,

خشک‌شویی مبلمان

, خشک‌شویی مبلمان,

یکی از خدماتی که در روزهای خانه تکانی سال نو بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد؛ خشک‌شویی مبلمان است. شستشوی مبلمان با وسایل معمول تقریبا کاری غیرممکن به نظر می‌رسد. حتی اگر این کار را به بهترین نحو نیز انجام دهید؛ در نهایت نتیجه کار آنچنان رضایت‌بخش نخواهد بود. در بسیاری از موارد افراد در این شرایط تصمیم می‌گیرند که روکش مبلمان خود را با صرف هزینه زیاد تعویض کنند. اما جالب است بدانید که دستگاه‌های خشک‌شویی مبلمان می‌توانند مبلمان کثیف شما را در کمتر از چند ساعت شستشو داده و مانند روز اول زیبا و درخشان کنند.

,

قالیشویی نوین در زمینه خشک‌شویی مبلمان نیز پیشتاز است. استفاده از دستگاه‌های خشک‌شویی به کمک فناوری مکش، با ویژگی آنتی‌باکتریال و مجهز به خشک‌کن، موجب می‌شود مبلمان شما تنها پس از دو ساعت از مرحله خشک‌شویی قابل استفاده باشد. جالب است بدانید که خدمات خشک‌شویی تنها مختص به مبلمان نیست. بلکه خشک‌شویی موکت‌های چسبیده به زمین (مثل موکت راه‌پله) و تشک خوشخواب نیز از جمله خدماتی است که در این زمینه می‌توانید از آن استفاده کنید.

,

خدمات قالیشویی

, خدمات قالیشویی ,

بازسازی فرش‌های آسیب‌دیده

, بازسازی فرش‌های آسیب‌دیده,

گاهی تصور می‌کنید با آسیب دیدن بخشی از یک فرش، آن فرش دیگر قابل استفاده نیست. در این شرایط اگر فرش شما دستباف باشد؛ احتمالا احساس ضرر زیادی خواهید کرد. اما واقعیت آن است که روش‌های بسیاری برای ترمیم فرش‌های ارزشمند شما وجود دارد.

,

اگر بخشی از فرش دچار پارگی یا پوسیدگی شده است؛ استفاده از خدمات رفوگری قالیشویی نوین را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین استفاده از خدمات رنگ بری، لکه بری، ریشه زنی و... از جمله مواردی است که به راحتی می‌تواند موجب بازسازی فرش آسیب‌دیده شود.

,

فراموش نکنید که هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک‌تر می‌شویم؛ فشار کاری موجود در خدمات قالیشویی نوین بیشتر می‌شود. در نتیجه اگر قصد دارید از خدمات قالیشویی نوین برای انجام فعالیت‌های خانه تکانی خود استفاده کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم به صورت آنلاین سفارش قالیشویی خود را ثبت کنید تا همکاران ما هرچه سریعتر  با شما تماس بگیرند.

, سفارش قالیشویی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه