اخبار داغ

پیش ثبت‌نام سفر نوروزی به عتبات آغاز شد

پیش ثبت‌نام سفر نوروزی به عتبات آغاز شد
پیش ثبت‌نام سفر به عتبات در ایام نوروز از امروز آغاز شد و تا ۱۲ بهمن‌ماه ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یش ثبت‌نام عتبات نوروزی امروز ۶ بهمن‌ماه از دقایقی قبل از سوی سازمان حج و زیارت آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این پیش ثبت‌نام از امروز‌ آغاز شد و تا ۱۲ بهمن‌ماه ادامه دارد. پس از آن نیز از بین متقاضیان سفر نوروزی به عتبات قرعه‌کشی خواهد شد و افرادی که به قیدقرعه به این سفر معنوی مشرف می‌شوند باید هزینه کامل را پرداخت کنند.

,

البته تاکنون هزینه‌ای برای پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی اعلام نشده است و دفاتر حج و زیارت بدون هزینه اقدام به پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی می‌کنند.

,

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان حج‌ و زیارت، این دوره از پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی برای اعزام زائران از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین‌ماه است و زائران در این ایام به عتبات مشرف خواهند شد.

,

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت پیش ثبت نام زائران عتبات به دو روش گروهی و انفرادی صورت می‌گیرد که در پیش ثبت‌نام انفرادی باید حداقل یک نفر و حداکثر ۱۰ نفر باشند. همچنین پیش ثبت‌نام گروهی باید حتما ۳۵ نفر باشند و درصورتی که تعدادی از زائران منصرف یا از گروه خارج شوند گروه جدید تشکیل خواهد شد.

,

علاقه‌مندان به پیش‌ ثبت‌نام عتبات نوروزی باید با مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت و نام‌نویسی در سایت بر اساس کدملی و اطلاعات دیگر، کدرهگیری دریافت ‌کنند که پس از قرعه‌کشی نتایج بر اساس کد رهگیری اعلام خواهد شد.

,

هر ساله هزینه سفر نوروزی به عتبات در مقایسه با سایر ایام افزایش می‌یابد که‌ هنوز هزینه سفر نوروزی به عتبات اعلام نشده است.

,

منبع:فارس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه