اخبار داغ

رئیس مرکز فنی و حرفه ای، شهرستان رشتخوار:

دوره آموزشی قالیبافی در رشتخوار برگزار شد

دوره آموزشی قالیبافی در رشتخوار برگزار شد
رئیس مرکز فنی و حرفه ای رشتخوار از برگزاری دوره آموزشی قالیبافی با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه قالیبافان ویژه بانوان روستایی در سطح شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمد پایدار رئیس مرکز فنی و حرفه ای، شهرستان رشتخوار صبح امروز هدف از برگزاری دوره آموزشی قالیبافی را هدفمند و کاربردی کردن وام های دریافتی کارآموزان عنوان کرد و افزود: به دلیل نقش موثر زنان در توسعه پایدار کشور، سرمایه گذاری برای آموزش این گروه بزرگ از افراد جامعه که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند ضروری می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

پایدار همچنین با اشاره به اینکه مرکز فنی و حرفه‌ای به عنوان مهمترین رکن آموزش حرفه های کاربردی برای ایجاد مشاغل در سطح کشور است، افزود: مرکز فنی و حرفه ای شهرستان رشتخوالر هعمواره در نلاش برای آموزش افراد جهت ورود به بازار کار و تربیت نیروهای فنی مورد نیاز در سطح شهرستان است، که آموزش قالیبافی یکی از برنامه های دنبال شده جهت ورود به بازار این محصول است.
 

,
,

وی در ادامه مطلب اظهار داشت: توسعه چنین دوره هایی در دستور کار برنامه ریزی این مرکز قرار دارد و در آینده نزدیک ویژه دیگر بانوان متقاضی در شهرستان برگزار خواهد شد.

,

دوره آموزشی قالیبافی با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه قالیبافان ویژه بانوان روستایی سطح شهرستان رشتخوار که از سامانه کارا و مشاغل خانگی وام دریافت کرده اند صبح امروز در این شهرستان برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه