اخبار داغ

گزارش دانا از هشتگ #بتوقیت_نصرالله؛

سیدحسن نصرالله با چکش، تن اسرائیلی ها را لرزاند/ گزینه های روی میز حزب الله برای ورود به الجلیل + تصاویر

سیدحسن نصرالله با چکش، تن اسرائیلی ها را لرزاند/ گزینه های روی میز حزب الله برای ورود به الجلیل + تصاویر
کاربران عرب توییتر با هشتگ #بتوقیت_نصرالله به استقبال گفت و گوی سیدحسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان با شبکه المیادین رفتند و سخنان وی را بازنشر دادند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حدود دو هفته پیش برخی منابع غیررسمی در شبکه های اجتماعی مدعی شدند که دبیرکل حزب الله سکته کرده و به بیمارستان منتقل شده است؛ این ادعا توسط برخی رسانه های صهیونیستی نیز دامن زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان شنبه شب در گفت و گوی زنده با شبکه تلویزیونی «المیادین» شایعات اخیر درباره بیماری اش را دروغ خواند و گفت: به رغم آنکه وارد شصت سالگی می شوم هیچ مشکل جسمی ندارم.

,

نصرالله یکی دیگر از دلایل سکوتش را عملیات رژیم صهیونیستی موسوم به «سپر شمال» در مرز با لبنان برای کشف و انهدام تونل های منتسب به حزب الله، عنوان کرد و گفت: ما در حزب الله گذاشتیم تا اسرائیلی ها هرچه می خواهند درباره این عملیات سخن بگویند.

,

همزمان با اعلام زمان گفت و گوی نصرالله با المیادین هشتگ #بتوقیت_نصرالله با بیش از 46 هزار توییت و بیش از 35 هزار ریتوییت توسط کاربران توییتر عربی ترند شد.

,

ثمار ابوخلیل، خبرنگار شبکه لبنانی الجدید جمله ای از سیدحسن را توییت کرد و نوشت: اسرائیلی ها پشیمان خواهند شد..ما گزینه‌هایمان همه آماده‌ است

,

, ,

علی شعیب، خبرنگار شبکه المنار هم در توییتی با انتشار تصویر از یکی از شهدای حزب الله و اشاره به بینندگان فراوان مصاحبه سیدحسن نوشت: قلب دوست و دشمن از او متاثر است..حتی نفس هایش را کنترل می کند

,

, ,

معاذالجنید، شاعر یمنی شعری از خودش را در وصف سیدحسن نصرالله بازنشر داد:

,

, ,

کاربرلبنانی در توییتی به زبان عبری صهیونیست ها را مخاطب قرار داد و نوشت: به خوبی می دانیم که شما بیشتر از ما منتظر حرف های سیدحسن هستید تا درباره آینده خودتان بدانید

,

, ,

پزشک ایتالیایی در توییتی با مذمت و تمسخر سران کشورهای عرب حامی آمریکا نوشت: حالا کل عالم منتظر انگشت اشاره سیدحسن است.

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه