اخبار داغ

آیت‌الله اعرافی:

اجلاس هوش مصنوعی و اجتهاد در حوزه برگزار می‌شود

اجلاس هوش مصنوعی و اجتهاد در حوزه برگزار می‌شود
مدیر حوزه‌های علمیه گفت: به زودی اجلاس هوش مصنوعی و اجتهاد در حوزه برگزار می‌شود که این اجلاس گامی در جهت پیاده کردن نگاه فناورانه حوزه علمیه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله علیرضا اعرافی هفتم بهمن در نشست مدیران دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه  که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه  برگزار شد، گفت: ما در سخت‌ترین شرایط مالی و مسائل مختلف قرار داریم و در حالی طرح ها را جلو می‌بریم که بودجه حوزه در واقع یک سوم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی اظهار کرد: ما در برابر این مشکلات به طور منطقی باید کار معمولی انجام دهیم، اما راه دیگر کار جهادی و با همت بوده که ما به دنبال راه دوم هستیم و باید این عهد را ببندیم که به رغم همه مشکلات و کاستی‌ها مانند یک سرباز پای کار بایستیم.
,
مدیر حوزه‌های علمیه تصریح کرد: ما در دو سال تلاشمان این بود که حوزه را از اسناد کلان راهبردی عبور دهیم و امروز حوزه ۸۰ درصد از این اسناد را پشت سر گذشته است.
,
وی اضافه کرد: منظومه اسناد کلان راهبردی و زیرساخت‌های سازمانی در ۱۵ پروژه مهم انجام شده و تاکید داریم تا پایان سال جاری همه بخش‌ها این اسناد کلان را پشت سر گذاشته و آن را تمام کنند.
,
آیت‌الله اعرافی اظهار کرد: به زودی اجلاس هوش مصنوعی و اجتهاد در حوزه برگزار می‌شود که این اجلاس گامی در جهت پیاده کردن نگاه فناورانه حوزه علمیه است که باید دنبال شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه