اخبار داغ

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان مشهد مطرح کرد؛

عضویت ۳۴ بانوی ورزشکار مشهدی در تیم‌های ملی/ فعالیت ۱۶۸ باشگاه ورزشی ویژه بانوان در مشهد

عضویت ۳۴ بانوی ورزشکار مشهدی در تیم‌های ملی/ فعالیت ۱۶۸ باشگاه ورزشی ویژه بانوان در مشهد
مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: ۱۸۰ بانوی ورزشکار مشهدی در لیگ‌های بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز و بسکتبال با ویلچر فعالیت دارند و تعداد ۳۴ نفر از آنان به عضویت تیم ملی نیز درآمده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، سمیرا دانایی صبح امروز در نشست خبری خود در اداره ورزش و جوانان مشهد، ورزش همگانی را از اولویت‌های حوزه ورزش بانوان عنوان کرد و گفت: توجه به این امر، کمک شایانی را متوجه ورزش حرفه‌ای کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان مشهد ادامه داد: تاکنون ۵ مسابقه، ۶ پیاده‌روی و ۲۸ جشنواره برای حدود ۱۱ هزار بانوی روستایی برگزار شده، علاوه بر آن از ابتدای امسال طرح سنجش قامتی نیز در سه روستا به اجرا رسیده است.

,

وی اظهار کرد: ۷۸ برنامه شامل جشنواره، همایش و ورزش‌های صبحگاهی برای بیش از ۲۴ هزار نفر از اهالی شهرستان‌ها برگزار شده که ۱۴ برنامه ویژه بانوان و ۶۴ مورد آن خانوادگی بوده و به منظور دستیابی به سیاست‌های کلی خانواده به خصوص بند ۵ انجام شده است.

,

دانایی ادامه داد: در سطح شهرستان نیز ۵۲ مسابقه در رشته‌های مختلف ورزشی شامل ووشو، دارت، کراس فیت، والیبال، دو میدانی و آمادگی جسمانی با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ بانوی ورزشکار برگزار شده است.

,

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان مشهد یادآور شد: شهر مشهد طی سال جاری از ۱۶ مسابقه کشوری و استانی میزبانی کرده است.

,

وی خاطرنشان کرد: ۱۸۰ بانوی ورزشکار مشهدی در لیگ‌های بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز و بسکتبال با ویلچر فعالیت دارند و تعداد ۳۴ نفر از آنان به عضویت تیم ملی نیز درآمده‌اند.

,

دانایی با اشاره به فعالیت ۱۶۸ باشگاه ورزشی ویژه بانوان در مشهد، بیان کرد: ۷۸۰ باشگاه ورزشی نیز به صورت مشترک برای آقایان و بانوان و ۶ باشگاه با ظرفیت ۹۰ هزار نفر ویژه کودکان نیز در مشهد فعالیت دارند.

,

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان مشهد با بیان اینکه علاوه بر ورزش همگانی به ورزش گروه‌های خاص نیز تپجه ویژه‌ای شده، افزود: برگزاری کارگاه ورزش ویژه بانوان سرپرست خانوار، برنامه برای آسیب‌دیدگان اجتماعی و ورزش در محیط کار برای بانوان از جمله اقدامات صورت‌گرفته در این راستا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه