اخبار داغ

یادداشت؛

محله عدالت تربت حیدریه در انتظار عدالت مدیران شهری!

محله عدالت تربت حیدریه در انتظار عدالت مدیران شهری!
یکی از محلات پر جمعیت و قدیمی شهرستان تربت حیدریه، محله عدالت یا همان منطقه معروف به کوچه قاضیان است که سال ها در انتظار عدالت مدیران شهری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت؛ حمید حلاج یکی از فعالان اجتماعی و سیاسی تربت حیدریه در یادداشتی انتقادی بر زمین ماندن پروژه فاضل آب یکی از مناطق تربت حیدریه واکنش نشان داد و نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 یکی از محلات پر جمعیت و قدیمی شهرستان تربت حیدریه ، محله عدالت یا همان منطقه معروف به کوچه قاضیان است.

,

در کنار مشکلات اجتماعی و زیرساختی که اهالی شریف این منطقه با آنها مواجه هستند معضلی جدی ، چند سالی است که دغدغه اصلی ساکنین آن منطقه شده است.

,

منطقه کوی عدالت دارای زمینی سنگی و سخت است که این ویژگی ارضی موجب می شود جذب آب و پسآب در این زمین به سختی انجام گیرد. به همین دلیل عموم منازل این محله اصیل شهرستان با مشکل دفع فاضلاب خانه خود در چاه های فاضلاب خانگی مواجه هستند ، به طوریکه مجبورند در مدت زمان های کوتاه مبالغ قابل توجهی را برای تخلیه چاه‌های منازل خود هزینه کنند.

,

چندین سال گذشته اداره آبفای شهری تربت حیدریه مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال از هر یک از مشترکین آب محله عدالت بابت اتصال فاضلاب منازلشان به شبکه شهری فاضلاب(اگو) دریافت کرده اند که تاکنون این اتفاق رقم نخورده است.

,

از سال ۹۵ تا کنون اهالی محله عدالت مکاتبات و مراجعات متعددی به آبفای_شهری و شورای اسلامی شهر چهارم و پنجم داشته اند که متأسفانه نتیجه ای جز وعده های بی عمل نداشته است.

,

با توجه به شرایط کنونی اقتصادی و معیشتی حاکم بر کشور ، برخی از اهالی شریف و محترم محله عدالت اخیراً مجبور به رهاسازی پسآب منازل خود در معابر عمومی شده اند که این اتفاق موجب ایجاد محیط غیر بهداشتی در سطح کوچه ها و معابر این محله شده است.

,

آنچه مورد مطالبه عموم اهالی شریف این محله قرار دارد این موضوع است که ؛ اتصال منازل این منطقه با توجه به شرایط بوجود آمده در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه