اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی:

روزانه حدود ۹ هزار تماس با ۱۱۰ در خراسان رضوی گرفته می‌شود

روزانه حدود ۹ هزار تماس با ۱۱۰ در خراسان رضوی گرفته می‌شود
فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: به‌طور میانگین روزانه ۹ هزار تماس تلفنی با ۱۱۰ در خراسان رضوی گرفته می‌شود که ۶۶۰۰ الی ۶۷۰۰ مورد در مشهد بوده و برای ۴۵۰۰ تا ۴۸۰۰ مورد از آنان نیز عملیات پلیسی صورت می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، سردار محمدکاظم تقوی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر مشهد که در محل جلسات علنی شورا برگزار شد وجه مشترک فعالیت نیروی انتظامی و مدیریت شهری را موضوع اجتماعی و مردم دانست و گفت: فعالیت ما حول محور مردم صورت می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با اشاره بر اهمیت محوریت مردم، اطهار کرد: نیروی انتظامی دارای هفت محور مأموریتی بوده که بخشی از آن در این شرایط اقتصادی محقق شده است و برای تحقق سایر موارد تلاش صورت می‌گیرد.

,

وی با اشاره به سهم ۸۰ درصدی مشهد در مأموریت‌های انتظامی استان، افزود: طی سال جاری به‌طور میانگین روزانه برای سه تجمع یا فراخوان مأموریت داشتیم که با این وجود در روز اوج آن در دی‌ماه هیچ اتفاقی رخ نداد.

,

تقوی اظهار کرد: به‌طور میانگین روزانه ۹ هزار تماس تلفنی با ۱۱۰ در خراسان رضوی گرفته می‌شود که ۶۶۰۰ الی ۶۷۰۰ مورد در مشهد بوده و برای ۴۵۰۰ تا ۴۸۰۰ مورد از آنان نیز عملیات پلیسی صورت می‌گیرد.

,

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به مشکل ارتباطی مردم با نیروی انتظامی، بیان کرد: در حال حاضر این معضل به ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده و به ازای هر ۱۰ تماس یک مورد آن اشغال است.

,

وی خاطرنشان کرد: میانگین رسیدن نیروی انتظامی به صحنه یا کسی که نیرو را فراخوانده از ۱۲ دقیقه به کمتر ۱۰ دقیقه رسیده است.

,

تقوی با اشاره به مشکلات شهروندان در مراجعه به مراکز برای رسیدگی به موضوعات، ادامه داد: پیش از این در هفته فقط سه روز امکان ارائه خدمات بود و مردم در صفوف طولانی منتظر می‌ماندند.

,

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: در حال حاضر در ۶ روز هفته به موضوعات رسیدگی می‌شود و از این نظر هیچ نگرانی برای اتباع یا سایر متقاضیان وجود ندارد.

,

وی با اشاره به توقیف ۲ الی ۳ هزار خودرو در مشهد، متذکر شد: این اقدام در کنار سایر مأموریت‌ها نیز بخش سنگینی از اقدامات نیروی انتظامی است.

,

تقوی خاطرنشان کرد: در شهر مشهد با رشد ۲۳ درصدی برخورد با جرایم صورت گرفته و طی سه ماه اخیر نیز این میزان به ۲۰ درصد رسیده که نویدبخش ایجاد یک فضای بسیار خوب در مشهد مقدس است.

,

فرمانده انتظامی خراسان رضوی متذکر شد: معتادین متهاجر چهره خوبی از شهر به نمایش نمی‌گذاشتند که با کمک شهرداری طی دو هفته اخیر تعداد ۲ هزار نفر از آنان جمع‌آوری شدند که به این ترتیب تعداد فوتی‌های مشکوک نیز کاهش یافته است.

,

وی با بیان اینکه مشکلات و معضلات رفت‌وآمد در مبادی ورودی مشهد، تأکید کرد: زیبنده این شهر ورودی‌های مناسب و زیبا بوده بنابراین از مدیریت شهری تقاضا دارم با کمک نیروی انتظامی تلاش کند تا در مبادی ورودی به وضعیت مطلوب برسیم.

,

تقوی تصریح کرد: مؤلفه‌های زیبایی و سهولت رفت‌وآمد در ورودی بسیاری از شهرها وجود دارد بنابراین چرا با وجود ۳۰ میلیون زائر در مشهد، شاهد چنین ورودی‌هایی نباشیم؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه