اخبار داغ

مسئولان مشکلات اقشار ضعیف جامعه را فراموش نکنند

مسئولان مشکلات اقشار ضعیف جامعه  را فراموش نکنند
یکی از نوادگان شهید رئیسعلی دلواری گفت: از آنجایی که برای رسیدگی به قشر مستضعف و محروم باید امکانات و منابع مالی در اختیار باشد لذا از مسئولان و خیرین تقاضا داریم از کمک‌های خود در این راه دریغ نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛ حجت الاسلام والمسلیمن علی دلواری یکی از نوادگان شهید رئیسعلی دلواری در گفت و گو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: کسانی که به مردم خدمت می‌کنند و به محرومان رسیدگی می‌کنند هرگز تصور نکنند در این راه تنها هستند چرا که خداوند نیز با آنهاست همانگونه که خودش فرموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با بیان اینکه رفتن میان قشر ضعیف و محروم جامعه کار پسندیده‌ای است که باید صورت بگیرد، گفت: چه خوب است تا مسئولان ما نیز این کار نیکو را انجام دهند و خود به میان محرومان بروند و با چشمان خود مشکلاتشان را از نزدیک ببینند.

,

نوه شهید رئیسعلی دلواری افزود: اینکه شخصی به مناطق مرحوم و میان قشر ضعیف برود موجب می‌شود تا بیشتر تحت تأثیر قرار بگیرد و جهت کمک و حل مشکلات این قشر تلاش بیشتری کند.

,

دلواری صداقت را در میان مسئولان بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: صداقت مسئله بسیار مهمی است. راستگویی اولین صفت یک انسان کامل است. نمی‌توان کسی را به زیاد مکه رفتن، نماز زیاد و نماز شب خواندن شناخت. اگر می‌خواهید فرد درست را بشناسید، باید به راستگویی او توجه کنید که  وعده دروغ ندهد و مردم را سرگرم نکند.

,

وی عنوان کرد: عمل ائمه و امامان ما بهتری الگو برای کمک به محرومان است که باید از آنها درس بگیریم و ادامه دهنده راهشان باشیم.

,

دلواری گفت: امیدواریم مسئولان در این راه همت گمارند و خداوند به آن‌ها توفیق دهد تا با گروه‌های جهادی برای رسیدگی به محرومان کمک کنند.

,

وی تصریح کرد: از آنجایی که برای رسیدگی به قشر مستضعف و محروم باید امکانات و منابع مالی در اختیار باشد لذا از مسئولان و خیرین تقاضا داریم از کمک‌های خود در این راه دریغ نکنند.

,

نوه شهید رئیسعلی دلواری در پایان گفت: اسلام می‌فرماید نباید مسئولان این گونه باشند که با مردم صداقت نداشته باشند. مسئولان باید قبلاٌ و عملاٌ راستگویی را در جامعه سرلوحه کار خود قرار دهند و به قشرهای ضعیف جامعه توجه بیشتری کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه