اخبار داغ

رئیس مجلس در سفر به تبریز؛

اعتبارات ویژه برای احداث راه آهن و مسیرهای مواصلاتی در بودجه 98/ آذربایجان‌ نباید در صنعت مشکل داشته باشد

اعتبارات ویژه برای احداث راه آهن و مسیرهای مواصلاتی در بودجه 98/ آذربایجان‌ نباید در صنعت مشکل داشته باشد
لاریجانی گفت: در بودجه سال ۹۸ برای راه‌آهن و مسیرهای مواصلاتی که شرق و غرب را به هم وصل کند برنامه ویژه‌ای داریم و مسئله برقی شدن راه آهن تبریز به تهران نیز در برنامه و جزو پروژه‌های مادر است که باید انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علی لاریجانی در دیدار با خانواده شهدا، معتمدین و مسئولین شهرستان بستان آباد اظهار داشت: آذربایجان چشم و چراغ ایران است، شاعری مانند شهریار یا عالمی مثل علامه طباطبایی از این دیار به دنیا معرفی شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: غیرت و شجاعت آذربایجان در طول تاریخ باعث علو درجات ایران شده و امروز هم نقش آذربایجان در کشور ما بدون تردید نقشی بی بدیل است.

,

رئیس مجلس با ابراز خوشحالی از کلنگ‌زنی راه آهن سراب به بستان آباد گفت: اهل کلنگ‌زنی نیستم چون برخی می‌آیند، کلنگ میزنند اما کاری انجام نمی‌دهند اما در مورد راه‌آهن در ایران سرمایه گذاری ویژه‌ای در حال انجام است.

,

وی ادامه داد: در بودجه سال ۹۸ برای راه‌آهن و مسیرهای مواصلاتی که شرق و غرب را به هم وصل کند برنامه ویژه‌ای داریم و مسئله برقی شدن راه آهن تبریز به تهران نیز در برنامه و جزو پروژه‌های مادر است که باید انجام شود.

,

لاریجانی تصریح کرد: طرحی در مورد شهرداری‌های شهرهای کوچک برای تامین مالی تصویب شده است که البته این طرح در شورای نگهبان با مشکل مواجه شده بود که طرح جایگزین برای آن ایجاد شده است.

,

وی عنوان کرد: یکی از بخش‌هایی که پیگیر آن هستیم کارهای مربوط به محرومیت‌زدایی روستاییان است به عنوان مثال مشکل آب یکی از مشکلات مهم کشور است و باید روش‌های آبخیزداری را اصلاح نماییم، در روستاها اگر از سیستم گل‌خانه‌ای استفاده شود وام‌های خوبی در نظر گرفته شده که روستاییان می‌توانند از آن استفاده کنند.

,

رئیس مجلس با بیان اینکه پول پاشی در کشور کار درستی نیست، توضیح داد: شرط ما برای این کار این است که ارزیابی کنیم که آیا پول‌های اختصاص یافته درجای درست هزینه شده است یا خیر، همچنین در خصوص ایجاد اشتغال، امسال برای کمیته امداد و بهزیستی اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

,

وی با اشاره به اینکه آذربایجان نباید مشکل صنعت داشته باشد، تاکید کرد:  برنامه‌هایی را برای خروج صنعتگران از رکود اندیشه شده است و امیدواریم مشکلاتی که توسط آمریکا برای کشور ایجاد شده حل و فصل شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه