اخبار داغ

استاندار سمنان در نخستین نشست با اصحاب رسانه:

دیدگاه‌ها و دغدغه‌های نمایندگان مجلس باید در انتصابات مورد توجه باشد/ بخش قابل توجهی از گرانی‌ها، ناشی از دنائت دشمنان است

دیدگاه‌ها و دغدغه‌های نمایندگان مجلس باید در انتصابات مورد توجه باشد/ بخش قابل توجهی از گرانی‌ها، ناشی از دنائت دشمنان است
ستاندار سمنان گفت: دیدگاه‌ها و دغدغه‌های نمایندگان مجلس باید در انتصابات مورد توجه باشد و ما با نمایندگان و گروه‌های سیاسی در این‌باره هماهنگی و تبادل‌نظر می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، استاندار سمنان در نخستین نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات ضمن تشریح برخی از جزئیات پروژه‌های در دست افتتاح و کلنگ‌زنی در ایام‌الله دهه فجر به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

آشناگر در ابتدای این نشست با بیان این که امروز می‌توانیم مدعی شویم که به هیچ کشوری در جهان وابسته نیستیم گفت: ما برای شکوفایی و توسعه کشور از همت جوانانمان استفاده می‌کنیم.

,

وی با یادآوری این مطلب که ایران در جمع قدرت‌های هسته‌ای جهان قرار دارد گفت: نهضت علمی بزرگی آغاز شده است که به شکوفایی کشور منجر خواهد شد.

,

استاندار سمنان با اشاره به این که دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن دولت است گفت: در این شرایط رسالت تاریحی ما و رسانه‌ها این است که امید را در جامعه ترویج کنیم.

,

آشناگر با تأکید بر این که دولت دلسوزانه به دنبال آن است که در برابر دسیسه‌های آمریکا و اذنابش بایستد، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی فعلی کشور ناشی از بدعهدی آمریکا و بخش قابل توجهی از گرانی‌ها ناشی از دنائت دشمنان است.

,

وی در ادامه نرخ بیکاری در استان سمنان را 6.6 درصد اعلام کرد و گفت: افزون بر این استان سمنان به لحاظ نرخ باسوادی با رقم 93.5 درصد در رده سوم و به لحاظ سرانه پزشک به ازای هر 10 هزار نفر نیز در رتبه نخست کشور قرار دارد.

,

استاندار سمنان همچنین به پروژه‌های در دست افتتاح و کلنگ‌زنی در ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: در این ایام مجموعا 669 پروژه با اعتبار 418 میلیارد تومان افتتاح و 100 پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری با اعتبار 368 میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

,

آشناگر اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به استان سمنان را مجموعا یکهزار و 482 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: 19 میلیارد تومان از این رقم برای سال 97، 641 میلیارد تومان برای سال 98 و 723 میلیارد تومان برای سال 99 درنظر گرفته شده است.

,

وی با تأکید بر این که مردم باید به تصمیمات دولتمردان اعتماد کنند گفت: عدم ثبات مدیریت به این اعتماد لطمه می‌زند؛ بر این اساس من در دوران مسئولیتم به مسأله ثبات مدیریت توجه خواهم داشت.

,

استاندار سمنان با رد سخن منتسب به خود مبنی بر این که تمامی مدیران منصوب چاوشی، استاندار سابق سمنان باید بروند گفت: این سخن از اساس کذب محض است و رسانه‌ها نباید به شایعات دامن بزنند.

,

آشناگر با بیان این که دیدگاه‌ها و دغدغه‌های نمایندگان باید در انتصابات مورد توجه قرار بگیرد گفت: نمایندگان مجلس نمایندگان مردم هستند و نمی‌توان گفت که نباید نگاه آن‌ها در هیچ زمینه و فرایندی دخیل باشد؛ البته همه می‌توانند نمایندگان را نقد کنند اما خواهش ما این است که برای تصمیمات ارکان قدرت حرمت قائل شوید.

,

وی افزود: ما در انتصابات هم با نمایندگان هماهنگی و تبادل‌نظر می‌کنیم و هم با گروه‌های سیاسی مختلف؛ بدین واسطه تلاش می‌کنیم تا به تصمیم درستی برسیم؛ البته این مسأله را به عنوان یک ایراد در فرایند تصمیم‌گیری قبول داریم اما لازم است آرامش شهرستان‌های استان حفظ شود.

,

وی با رد این ادعا که یکی از معاونان استانداری بیش از حد رایج در انتصابات دخالت دارد گفت: من 32 سال تجربه سیاسی دارم و این دست سخنان شایسته نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه