اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

عملکرد موفق سرمربی اسپانیایی قطر/ معجزه سانچس با عنابی پوشان

عملکرد موفق سرمربی اسپانیایی قطر/ معجزه سانچس با عنابی پوشان
قطری ها در مسیر رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا 2019 مقابل عربستان، عراق و کره جنوبی پیروز شدند که هر 3 سابقه قهرمانی در آسیا را دارند و در نهایت امارات، نایب قهرمان سال 1996 و میزبان مسابقات را شکست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیلیکس سانچس باس متولد سال 1975 در بارسلون اسپانیا، 13 سال پیش مربیگری در رده پایه‌های باشگاه بارسلونا را به مقصد قطر ترک می‌کرد. سانچس از سال 2006 تا 2013 به مدت هفت سال یکی از مربیان آکادمی فوتبال اسپایر بود قطر بود. سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر تا سال 2013 در کمپ اسپایر حضور داشت و در همین سال با پیشنهاد فدراسیون فوتبال به تیم جوانان قطر ملحق شد. نخستین موفقیت ارزشمند سانچس قهرمانی جوانان آسیا در سال 2014 همراه با محصولات اسپایر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سانچس بعد از موفقیت در تیم ملی جوانان هدایت تیم زیر 23 سال قطر را در دست گرفت. با این وجود در سال 2017 بعد از ناکامی فوساتی مربی اهل اروگوئه همچنان انتقادات زیادی نسبت به انتخاب مربی اسپانیایی وجود داشت. تیم ملی قطر پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا 2019 برابر سوئیس، ایسلند، اکوادور و ازبکستان قرار گرفت و نتایج خوبی در این بازی‌ها کسب کرد. آنها در مسیر رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا 2019 مقابل عربستان، عراق و کره جنوبی پیروز شدند که هر 3 سابقه قهرمانی در آسیا را دارند و در نهایت امارات، نایب قهرمان سال 1996 و میزبان مسابقات را شکست دادند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه