اخبار داغ

دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری 3 هزار و 556 عنوان برنامه فرهنگی و عمرانی در دهه فجر

برگزاری 3 هزار و 556 عنوان برنامه فرهنگی و عمرانی در دهه فجر
دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان این‌که 3 هزار و 556 عنوان برنامه فرهنگی و عمرانی در دهه فجر برگزار می‌شود، افزود: از این تعداد 2 هزار 500 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و مذهبی و یک هزار و 56 پروژه عمرانی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، حجت الاسلام احمد ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی و دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ضرورت تشکیل ستاد در شرایطی به وجودآمد که کشور در یک جنگ رسانه‌ای و اقتصادی قرار گرفت تا دستاوردهای انقلاب نادیده گرفته شود و نواقص آن در بخش اقتصادی بزرگ شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، حجت الاسلام احمد ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی و دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ضرورت تشکیل ستاد در شرایطی به وجودآمد که کشور در یک جنگ رسانه‌ای و اقتصادی قرار گرفت تا دستاوردهای انقلاب نادیده گرفته شود و نواقص آن در بخش اقتصادی بزرگ شود. ,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه ستاد با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده تشکیل شد، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان همواره درصدد بودند که پشتوانه مردمی نظام را از بین ببرند.
,
 
,
 
,
دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۲۶ ستاد شهرستانی، ۲۵ ستاد در بخش‌ها و ۶۴ روستایی و در مجموع بیش از ۱۲۰ ستاد تشکیل شده است. 
,
 
,
 
,
وی با بیان این‌که ۳ هزار و ۵۵۶ عنوان برنامه فرهنگی و عمرانی در دهه فجر برگزار می‌شود، افزود: از این تعداد 2 هزار ۵۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و مذهبی و یک هزار و ۵۶ پروژه عمرانی هستند و در کل ۴ هزار و ۸۷۹ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه ها صرف شده است.
,
 
,
 
,
دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که مراسم ۱۲ بهمن ماه در بیش از ۳۰ نقطه استان برگزار می‌شود، افزود: غبار روبی گلزار شهدا در بیش از ۴۶۰ گلزار شهدا  و در بیرجند 18 بهمن ماه با محوریت قطعه یک شهدا و ساعت 3 بعد از ظهر برگزار خواهد شد.
,
 
,
 
,
ملایی به ایام فاطمیه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: احیای شعائر دینی و مناسبت‌ها از افتخارات انقلاب اسلامی است و بسیاری از مراسمات به نام حضرت فاطمه زهرا مزین شده و از کارگروه‌ها خواسته شده از ۱۷تا ۲۱ بهمن ماه برنامه‌ای مخالف شان ایام حزن و اندوه برگزار نکنند و از ۲۲ تا ۱۳ فروردین ماه مراسم جشن انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. 
,
 
,
 
,
 
,
وی افزود: امسال بیشترین افراد از بزرگان انقلاب و فرهنگی به استان سفر کردند و مباحثی را پیرامون چهلمین سال انقلاب اسلامی بیان کردند. 
,
 
,
 
,
دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی یکی از برنامه های ویژه دهه فجر را نمایشگاه دستاوردهای انقلاب از ۱۰ تا ۱۴ بهمن ماه بیان کرد و گفت: گلبانگ انقلاب نیز در بیش از دو هزار و ۷۰۰ مدرسه نواخته خواهد شد.
,
 
,
 
,
ملایی یادآور شد: برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا، تولید 40 مستند، برگزاری 155 کارگاه آموزشی تبیین دستاوردها، برگزاری همایش چهل سال مبارزه با اسلام آمریکایی، همایش چهل سال ایستادگی، همای زنان فاطمی و یاوران انقلاب اسلامی و برگزاری بیش از ۸۰ عنوان مسابقات مختلف از جمله برنامه‌های ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی طی ایام دهه فجر در سطح استان خواهد بود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه