اخبار داغ

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی:

۶۰ درصد بیمه شدگان تـأمین اجتماعی استان، بسته حمایتی دریافت کرده اند

۶۰ درصد بیمه شدگان تـأمین اجتماعی استان، بسته حمایتی دریافت کرده اند
مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی از پرداخت 60 تا 70 درصدی بسته حمایتی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی خراسان‌شمالی خبر داد و گفت: نیروهای شاغلی که ماهیانه کمتر از سه میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند، شامل این طرح شده اند و امیدواریم 30 درصد افراد باقی‌مانده نیز در آینده نزدیک بتوانند از این بسته های حمایتی استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک محمـدعلی عباس زاده، مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبر استان که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده بود، گفت: هدف و شعار تامین اجتماعی در انجام وظایف خود، ایجاد عدالت در ارائه خدمات در سرار کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با اشاره به سخت بودن رفت وآمد روستاییان به شهرها، ادامه داد: اداره کل تأمین اجتماعی استان در تلاش است که در روستاها نیز میز خدمت ایجاد کند.

,

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی در خصوص پرداختی های این سازمان به بیمه شدگان، گفت: ماهیانه بیش از سی میلیارد تومان به 11 هزار بیمه‌شده، 15 هزار مستمری بگیر و 1 میلیون نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان پرداخت می‌شود.

,

عباس زاده با اشاره به مشکلات موجود در نوبت دهی دستی به این حجم از بیمه شده تحت پوشش تامین اجتماعی، اظهار کرد: حذف تدریجی دفترچه کاغذی و اجرای طرح نسخ الکترونیکی در راستای ارائه خدمات الکترونیک به مخاطبین از جمله برنامه‌های مهم این دستگاه اجرایی است که در حال اجرا است.

,

وی با بیان اینکه سالیانه 60 میلیون دفترچه کاغذی تأمین اجتماعی در کشور صادر می‌شود افزود: هزینه بر بودن و اتلاف وقت برای بیمه شدگان از جمله دلایلی بود که سبب شد  نسخ الکترونیکی جایگزین دفترچه های فیزیکی تامین اجتماعی شود.

,

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی، با اشاره به برخی اعتراضات مردمی در خصوص نحوه ارائه خدمات و برخوردهای متفاوت بابه بیمه شدگان توسط این دستگاه اجرایی ، تاکید کرد: ارباب رجوع محترم می بایست سعی کنند انجام امور بیمه ای خود را به ابتدا و انتهای ماه موکول نکنند.

,

وی ضمن اشاره به دستاوردهای اداره کل تأمین اجتماعی در خراسان شمالی در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یک دستگاه مستقل نبوده و زیر مجموعه علوم پزشکی محسوب می شده است.

,

عباس زاده در پایان از پرداخت 60 تا 70 درصدی بسته حمایتی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی خراسان‌شمالی خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروهای شاغلی که ماهیانه کمتر از سه میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند، شامل این طرح شده اند و امیدواریم 30 درصد افراد باقی‌مانده نیز در آینده نزدیک از این بسته های حمایتی استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه