اخبار داغ

وزیر نیرو عنوان کرد؛

افزایش ۱۱ برابری ظرفیت نیرو گاههای کشور

افزایش ۱۱ برابری ظرفیت نیرو گاههای کشور
وزیر نیرو گفت: در شرایطی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جمعبت کشور از ۳۵ به ۸۰ میلیون نفر افزایش یافته با این وجود ظرفیت نیروگاههای ما نیز ۱۱ برابر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، رضا اردکانیان صبح امروز در جلسه شورای اداری تربت حیدریه اظهار داشت: در بخش خطوط انتقال برق نیز ظرفیت ما بیش از 11 برابر و در بخش پست های برق ظرفیت ما بیش از 14 برابر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وزیر نیرو افزود: 458 طرح بزرگ در بخش‌های مختلف آب و فاضلاب  و برق در خراسان رضوی با هزینه‌ای بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان در دست اجرا است، علاوه بر این، 6 طرح بزرگ امروز و فردا  نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود

,

وی گفت: همچنین روستاهای صاحب برق ما از 4 هزار به بیش از 57 هزار روستا افزایش یافته و در بخش بهره برداری از آب و فاضلاب و شبکه آب شرب روستایی تعداد روستاهای بهره مند از 2 میلیون نفر به 17 میلیون نفر رسیده که ارایه این خدمات با هدف افزایش رضامندی مردم انجام شده است.

,

معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه نیز گفت: به دلیل خشکسالی های پیاپی چند ده ساله در این منطقه، نیازمند برنامه های مدیریتی نوین استفاده بهینه از منابع آب هستیم.

,

علی رستمی افزود: همچنین پیشنهاد ما ایجاد کارگزاری بورس آب برای مبادله می باشد زیرا معتقد هستیم می تواند زمینه رفع مشکلات منطقه را فراهم بیاورد و با توجه به اینکه تجربه موفق بورس زعفران را داریم، می توانیم از این تجربه خوب برای ایجاد کارگزاری بورس آب استفاده کنیم.

,

وی همچنین اظهار داشت: ما نیازمند افزایش اعتبارات در حوزه تعادل بخشی منابع آب هستیم زیرا سفره های آب زیرزمینی ما دچار مشکل هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه