اخبار داغ

رئیس سابق هیئت کشتی قم در گفتگو با دانا:

کشتی قم در دو سال اخیر بسیار پیشرفت کرده/ تنها راه موفقیت داشتن نیروی انسانی کارآمد و اثر بخش است/ با زیرساخت بدون نیروی انسانی نمی توان پیش رفت

کشتی قم در دو سال اخیر بسیار پیشرفت کرده/ تنها راه موفقیت داشتن نیروی انسانی کارآمد و اثر بخش است/ با زیرساخت بدون نیروی انسانی نمی توان پیش رفت
محسن حلوایی گفت: کشتی قم در دو سال اخیر بسیار پیشرفت کرده است.
[

محسن حلوایی رئیس سابق هیئت کشتی قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ارتباط با وضعیت فعلی این رشته در این شهر اظهار داشت: کشتی قم در دو سال اخیر بسیار پیشرفت کرده است، به لطف خدا ما یک پایه ای را کار گذاشتیم و زحمات کشتی قم در حال به بار نشستن است. کسانی که بعد از ما آمدند با انگیزه هستند و به هر حال می خواهند از گذشته بهتر باشند به همین دلیل اکنون بسیار خوب کار می کنند. به احتمال زیاد تا دو سال آینده کشتی قم موفق تر هم خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حلوایی در ادامه در خصوص پیشرفت کشتی قم خاطر نشان کرد: به لطف خدا ما پایه های خوبی را کار گذاشتیم و بعد از ما هم افراد همان مسیر را اکنون ادامه می دهند و موفق هستند. من معتقدم تنها راه موفقیت داشتن نیروی انسانی کارآمد و اثر بخش است چون بدون زیرساخت با اتکا به نیروی انسانی می توان پیش رفت اما با زیرساخت بدون نیروی انسانی نمی توان پیش رفت.

,

رئیس سابق هیئت کشتی قم پیرامون وضعیت کشتی پایه در قم تصریح کرد: کشتی قم از نونهال شروع کرد و به نوجوان و جوان رسید و اکنون به مرز بزرگسالان نزدیک شده است. وضعیت کشتی قم در فرنگی بهتر از آزاد است و این هم به نیروی انسانی مربوط می‌شود نه زیرساخت. متاسفانه در کشتی آزاد نیروی انسانی کارآمد و اثربخش را کمتر داریم. من دوازده سال پیش کارم را در کشتی قم آغاز کردم، ما در کشتی بزرگسالان خوب بودیم اما آن زمان به یکباره همه از کشتی خارج شدند و ناگهان کشتی قم صفر شد.

,

وی در پایان در مورد علت تقویت کشتی پایه در قم افزود: به همین دلیل ما مجبور شدیم از نونهالان شروع کنیم که اتفاق بدی هم نبود و باعث شد کشتی قم به طور پایه ای قوی شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه