اخبار داغ

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی:

برپایی ۸۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در خراسان شمالی/ دانش آموز محوری ملاک اصلی اتحادیه دانش آموزی

برپایی ۸۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در خراسان شمالی/ دانش آموز محوری ملاک اصلی اتحادیه دانش آموزی
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب برپایی 80 نمایشگاه مدرسه انقلاب در سطح استان در دستور کار قرا دارد که در دو بخش نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، یاسر خطیب مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های دانش آموزان این است که مردم اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی را به خوبی نشناخته اند ،گفت: اتحادیه یک تشکل دانش آموزی است که از 13 آبان سال 58 با حمایت های مادی و معنوی امام (ره) تاسیس شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک, عصراترک, ، یاسر خطیب مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های دانش آموزان این است که مردم اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی را به خوبی نشناخته اند ،گفت: اتحادیه یک تشکل دانش آموزی است که از 13 آبان سال 58 با حمایت های مادی و معنوی امام (ره) تاسیس شده است.,

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اصلی ترین و عالی ترین رکن این اتحادیه دانش آموزی، نماینده مقام معظم رهبری است، لذا انتظار زیادی از دانش آموزان انجمن اسلامی در سطح مدارس داریم.

,

خطیب با اشاره به اینکه برنامه های اتحادیه به دو بخش تربیتی و فرهنگی تبدیل می شود، گفت: دانش آموزمحوری ملاک اصلی این مجموعه است و دانش آموزان هم به خوبی بار مسئولیت را به دوش کشیدند.

,

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، فعالیت های دانش آموزان برای آماده شدن در این مراسم از 22 بهمن سال گذشته آغاز شده و نمایشگاه های مدرسه انقلاب بخش مهمی از این برنامه ها است که هر ساله به نقطه عطفی در ایام الله دهه فجرتبدیل شده است.

,

خطیب با اشاره به اینکه در بحث مدارس انقلاب در سطح استان شاهد رویش های خوبی بوده ایم و دانش آموزان به سمت برپایی نمایشگاه های شاخص پیش رفته اند، گفت: امسال برپایی 80 نمایشگاه مدرسه انقلاب در سطح استان در دستور کار قرا دارد که در دو بخش نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی برگزار می شود.

,

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان افزود: در بخش نمایشگاهی بعد از تشکیل گروه های دانش آموزی براساس موضوعات مشخص شده به مطالعه و تحقیق، تولید محصولات نمایشگاهی، برپایی ابتکارات دانش آموزی و در نهایت بعد از افتتاح نمایشگاه دانش آموزان به روایتگری در باب موضوع غرفه خود می پردازند.

,

وی اضافه کرد: همچنین در بخش غیرنمایشگاهی در چهار گروه تئاتر، سرود، داستان و ایده های انقلابی برگزار می شود و اصلی ترین هدف برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب تبدیل مدرسه از لحاظ ظاهری به یک مدرسه انقلابی در دهه فجر است.

,

خطیب با اشاره به اینکه امسال هفتمین دوره نمایشگاه مدرسه انقلاب در خراسان شمالی برگزار می شود، گفت: نمایشگاه با دست سازه های دانش آموزان و روایتگری آنها توانسته خودش را ممتاز کند.

,

وی عنوان کرد: نمایشگاه درسه محور دیروزما، امروزما و فردای ما اجرا می شود که در بخش دیروز ما در غرفه های کارنامه سیاه پهلوی و اسوه ها انقلابی ابتدا و قبل از انقلاب را به تصویر می کشند و روایتگری می کنند.

,

خطیب بیان داشت: علاوه بر این در بخش امروز ما در غرفه های آفتاب ولایت، دیوار فردا و در بخش فردای ما انصارالمهدی و سیمای حکومت مهدوی را به همراه خواهیم داشت.

,

وی هم چنین برگزاری بخشی تحت عنوان چهل برگ پویش ملی دانش آموزی "شتر در خواب بیند پنبه دانه"  را ویژه ی این نمایشگاه اعلام کرد و گفت: افتتاحیه نمایشگاه های مدرسه انقلاب از 13 بهمن ماه آغاز می شود و تا 30 بهمن مدارس مهلت ثبت نام دارند.

,

وی در انتها تعداد کل دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی دانش آموزی در خراسان شمالی را پنج هزار نفر اعلام کرد که شامل 300 دانش آموز دختر و 2000 دانش آموز پسر هستند و در 375 انجمن در سراسر استان مشغول به فعالیت اند.

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه