اخبار داغ

فرمانده سپاه عاشورا در اختتامیه کنگره فرهنگ و هنرِ سپاه؛

در جشنواره‌‌ی فجر که برای انقلاب بود از هنرمندان طاغوتی تقدیر شد/ برنامه‌ریزان این جشنواره از مردم عذرخواهی کنند

در جشنواره‌‌ی فجر که برای انقلاب بود از هنرمندان طاغوتی تقدیر شد/ برنامه‌ریزان این جشنواره از مردم عذرخواهی کنند
سردار خرّم گفت: هر چهار نفری که در مراسم جشنواره فجر سخن گفتند کسانی بودند که در سینمای طاغوت از خودشان آثار گذاشته بودند و در این جشنواره انقلاب از آنان تقدیر شد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، سردار عابدین خرّم در اختتامیه کنگره فرهنگ و هنرِ سپاه اظهار داشت: امروز دوازدهم بهمن روز ورود امام آن یار سفر کرده، رهبر آزادگان و مردی است که با خودش عزت و عظمت و نظام جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: دهه فجر تجلی میثاق امت با امامت است و از همین جا سلام عرض می‌کنیم به شهیدان دفاع مقدس، امنیتِ پایدار و مدافعان حرم و از خداوند آرزوی صحت، سلامت، طول عمر و دوام توفیقات اماممان حضرت آیت الله خامنه‌ای از خدای متعال را خواهانیم.

,

فرمانده سپاه عاشورا ضمن خوش آمدگویی به مهمانان این مراسم عنوان کرد: شما در شهری ورود پیدا کردید که دیار علامه‌ها، دیار باکری‌ها، تجلایی‌ها و شفیع‌زاده‌هاست، اینجا ده هزار آلاله به خون خفته تقدیم انقلاب شده است شما به شهری آمدید که همه اولین‌ها از جنس فرهنگ‌، هنر و دیانت در این شهر بوده و به شهر شهریار آمدید.

,

وی افزود: اقتدار دفاعی، نظامی، موشکی و صحنه‌های دفاع مقدس را دوست و دشمن دیده و به آن اذعان دارد اما این کنگره اقتدار فرهنگی و هنری را نشان داد که برای نسل‌های آینده به یادگار می‌ماند.

,

سردار خرّم توضیح داد: هرچه که در این کنگره بوده برای عزت و شرف هنرِ این کشور است اما چه کنیم که در مقابل این هنرمندان مومن از افتتاحیه فجر بگوییم، جشنواره‌ای که برای چهلمین سالگرد انقلاب بود اما در این مراسم سخنان وقیحانه توسط کارگردانان و تجلیل شوندگان زده شد.

,

وی گفت: هر چهار نفری که در این مراسم سخن گفتند کسانی بودند که در سینمای طاغوت از خودشان آثار گذاشته بودند و در این جشنواره انقلاب از آنان تقدیر شد! آن مراسم مانند این بود که در مراسم صلح از جنگ طلبان تقدیر شود.

,

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: غصه دار است کسی که دستیار سینمای فاسد اشرف پهلوی بود در جشنواره فجرِ انقلاب مورد تقدیر قرار گیرد اگرچه ساده اندیشی است که فکر کنیم این برنامه‌ریزان به طور تصادفی افراد برگزیده را انتخاب کردند و شک نداریم نفوذی‌های فرهنگی و هنری در داخل وزارت ارشاد حضور دارند که هم باید هم در محضر مردم عذرخواهی و هم به محضر خدای متعال توبه کنند.

,

وی خاطرنشان ساخت: در دنیای امروز سیاست از هنر استفاده نادرست کرده و آن را در اختیار شهوت،انحراف،استهاله هویت انسان قرار می‌دهد اما افتخار می‌کنیم که ما ولی و پیشوایی داریم که هنرپرور، هنرشناس و روح تازه برای هنر اسلامی است و ما به این نعمت سپاسگذاریم و خدا را شکر می‌کنیم.

,

سردار خرّم در پایان گفت: امام (ره) فرمودند شهادت هنر مردان خداست و این هنر را شما به منصه ظهور رساندید همانطور که انسان سازی، حکمت و تهذیب نفس از اهداف این کنگره بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه