اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

جشنواره‌ها باید بوی انقلاب دهد و رنگ اسلام داشته باشد/ نباید به کسانی تریبون داد که با نام هنر به جنگ انقلاب می‌روند

جشنواره‌ها باید بوی انقلاب دهد و رنگ اسلام داشته باشد/ نباید به کسانی تریبون داد که با نام هنر به جنگ انقلاب می‌روند
حجت‌الاسلام حاجی صادقی گفت: برگزارکنندگان جشنواره‌ها و برنامه‌های هنری سعی کنند این جشنواره‌ها بوی انقلاب دهد و رنگ اسلام داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در جشن انقلاب و اختتامیه کنگره فرهنگ و هنرِ سپاه اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان و کسانی که فکر می‌کردند چهل سالگی را نمی‌بینیم چهل سالگی، پیشرفت و ذلت دشمنان را جشن می‌گیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: طبیعت و آفرینش انسان به گونه‌ای است که هم از هنر لذت می‌برد و هم اثر پذیری بیشتری از آن دارد و آن گفتمانی برتر است که هنر را به استخدام خود در آورد.

,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تاکید کرد: هنر سبک زندگی می‌سازد، روش و شیوه تولید می‌کند، به همه موفقیت‌ها می‌رساند و همه اقشار را پوشش می‌دهد؛ هنرِ فرهنگی با استفاده از همه ابزارها جامعه را به اهدافش می‌رساند و یکی از مهمترین جلوه‌های این جلسات این است که بگوید انقلاب اسلامی زنده است و چون زنده است دشمن دارد.

,

وی افزود: دشمن فهمیده تنها راه برای ضربه به انقلاب هنر است و نباید کسانی را پشت تریبون قرار داد که با نام هنر به جنگ انقلاب بیایند زیرا می‌دانیم که تنها راه برای نابودی انقلاب استهاله انقلاب و راهکار آن نفوذ است و بهترین راه نفوذ نیز هنر می‌باشد.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌صادقی گفت: برخی به بعضی هنرمندان فرصت می‌دهند که در هر تریبون ارزش انقلاب را زیر سوال ببرند و نباید درحالیکه به نام انقلاب جشن می‌گیرند به خاطر اینکه هنر ما ابتذال نداشته و به زن می‌گوید یک انسانی نه یک ابزار شهوت‌رانی آن را زیر سوال ببرند و بخواهند افتخارات را مخدوش کنند.
وی عنوان کرد: بچه‌های انقلاب و باکری‌ها نمرده‌اند و نخواهند گذاشت برای استهاله انقلاب این افراد به جایی برسند و برگزاری این مراسم آن هم در تبریز مرکز تمدن اسلامی این پیام را به همه مسئولین و هنرمندان می‌رساند که استاد هنر این انقلاب شهدایند.

,
,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خطاب به مسئولین ابراز داشت: پیام  این جلسه این است که دشمن می‌خواهد از دریچه هنر جان انقلاب را بگیرد و سبک زندگی غربی را دیکته کند و پیام دوم این جلسه این است تبریز که در پیروزی و حفظ انقلاب پیشتاز بود امروز آغازگر سنگرنشینی نیروهای فرهنگی است.

,

وی ادامه داد: این جلسه گفتمان ارزش انقلابی و اسلامی و گفتمان سازش ناپذیری را نشان داد، در این سنگر دشمن را به عقب برانید زیرا از شما آذری‌ها یاد گرفتیم انی احامی ابدا عن دینی.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تاکید کرد: به مسئولین اخطار می‌کنیم که در مقابل فرهنگ غرب که هرروز با ادبیات خاص ارزش‌های انقلاب را مخدوش می‌کنند بایستند و بدانند شهدا و ارزش‌ها زنده‌اند، ما نخواهیم گذاشت در این میدان دشمن به جایی برسد و او را به عقب‌نشینی وادار خواهیم کرد.

,

وی خطاب به مردم گفت: با انسجام و همراهی وارد شوید و بدانید در این میدان آنچه پیروز است حق است و  رسالتی که برای آینده قائل هستیم این است که عالم را آماده نهضت ظهور کنیم و امیدوارم این نشست و مانند این رسالت را مشخص کند.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: امروز افتخار می‌کنیم که حاکمیت بر ما خداست و بزرگترین دستاورد انقلاب را این می‌دانیم که ولی ما طاغوت نیست و خداست و این ولایت خدا با ولایت ولی خدا تجلی می‌کند؛ در نظام علوی و دیگر نطام‌ها نیز مشکلات بود اما در نظام علوی مردم هزینه عزت و در دیگر نظام‌ها هزینه ذلت را می‌دادند.

,

وی خاطرنشان کرد: پیام به جبهه انقلاب این است که هنرمندان عزیز در همه عرصه‌ها انقلاب به گردن شما حق دارد و خودتان را مدیون انقلاب بدانید زیرا ایرانی که روزی ایالات آمریکا بود امروز به عنوان یگانه قدرتی است که ابهت دشمن را می‌شکند، با احساس دِین نسبت به انقلاب و شهدا از شما انتظار می‌رود افسران مقابله با جنگ نرم باشید نه سرباز جنگ نرم زیرا هدف دشمن امروز  این است که آنها کارگردانی کنند و ما بازیگران استهاله انقلاب باشیم.

,

حجت‌الاسلام حاجی صادقی در پایان گفت: برگزارکنندگان جشنواره‌ها سعی کنند این جشنواره‌ها بوی انقلاب دهد و رنگ اسلام داشته باشد، از همینجا نیز به رهبر انقلاب می‌گوییم؛ آقا از خطه آذربایجان که مورد علاقه ویژه شماست فریاد می‌زنیم ما به معنای واقعی اهل کوفه نیستیم و کسانی نیستیم که با لغزش فکری و عملی مقابل جبهه انقلاب قرار بگیریم ای رهبر عزیز با تمام قدرت مقابل تهاجم فرهنگی با قدرت ایستادیم و نمی‌گذاریم دشمن به جایی برسد، پیام به مردم نیز این است که دشمن نمرده و باید مقابل آن تحرک داشت و امسال خواهیم دید که ۲۲ بهمن هنرمندانه‌تر و رنگ استکبار ستیزی بیشتری خواهد داشت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه