اخبار داغ

معاون فرهنگی حشدالشعبی در تبریز؛

اگر جبهه مقاومت نبود امروز داعش در تبریز حضور داشت/ امنیت با گفت‌وگو حاصل نمی‌شود

اگر جبهه مقاومت نبود امروز داعش در تبریز حضور داشت/ امنیت با گفت‌وگو حاصل نمی‌شود
الحیدری گفت:کسانی که می‌گویند چرا سوریه رفتید من می‌گویم اگر ایرانی‌ها، لبنانی‌ها، عراقی، افغانستانی‌ها و پاکستانی‌ها در جبهه نبودند نه تنها حرم امامان، عراق و سوریه بلکه داعش در تبریز بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، هاشم الحیدری صبح امروز در جشن انقلاب و اختتامیه کنگره فرهنگ و هنرِ سپاه اظهار داشت: حرکت امام با یک فریاد شروع و بعد تبدیل به نهضت، دولت و امروز جبهه شده است، من از عراق، سوریه، یمن، بحرین و فلسطین آمدم و یک نماینده کوچک از جبهه مقاومت هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: برخی در داخل به مشکلات، گرانی، دعوای سیاسی و حقوق نجومی اعتراض دارند و به این دید نگاه می‌کنند اما در خارج و جبهه مقاومت وضع بسیار متفاوت است.
معاون فرهنگی حشدالشعبی گفت: من از سوریه شروع می‌کنم ۸ سال پیش از ۸۲ کشور، تکفیری‌ها به سوریه آمدند و تا چند متری حرم حضرت زینب(س) رسیدند؛ سفارت ایران و کاخ جمهوری و همه گفتند سوریه تمام شد اما می‌دانید چه کسی گفت ما اجازه نمی‌دهیم سوریه ساقط شود و حرم حضرت زینب(س) به دست تکفیری‌ها بیافتد؟ امام خامنه‌ای.

,
,

وی با بیان اینکه مردم ایران و حتی برخی مسئولین ایران داعش ندیده‌اند، تصریح کرد: ما در عراق و سوریه داعش را دیدیم، کسانی که می‌گویند چرا سوریه رفتید من می‌گویم اگر ایرانی‌ها، لبنانی‌ها، عراقی، افغانستانی‌ها و پاکستانی‌ها در جبهه نبودند نه تنها حرم امامان، عراق و سوریه بلکه داعش در تبریز بود؛ داعش شوخی ندارد اگر آنها نمی‌رفتند نه ناموسی نه دینی نه پولی نه هیچ چیز دیگری نمی‌ماند.

,

الحیدری ابراز داشت: داعش وقتی وارد موصل شد همه ما افتادیم، اما چه کسی نجف و کربلا را حفظ کرد همین مدافعان حرم؛ این امنیت با گفت‌وگو محقق نمی‌شود بلکه با خون محقق می‌شود.

,

وی گفت: ولایت فقیه تنها برای جمهوری اسلامی نیست بلکه ولایت فقیه برای سید حسن نصرالله، حشدالشعبی و انصارالله و مردم یمن و... است، این حرکت از مدرسه فیضیه شروع شد و امروز تا نیجریه، عراق، حجاز، بحرین، سوریه و... صدور انقلاب کشیده شده است.
معاون فرهنگی حشدالشعبی تصریح کرد:  امروز امید قدس کیست؟ عربستان یا قطر؟ هیچکدام امید قدس، لبنان و سوریه ولایت است این ولایت باید حفظ شود این ولایت را فقط با گرانی و ارز نگاه نکنید البته ما از مردم ایران تشکر می‌کنیم چون شما امام خمینی را به حاکمیت رساندید و رهایش نکردید و این جبهه امروز بسیار بزرگ است و خون همت‌ها و باکری‌ها به هدر نرفته است.

,
,

وی در پایان با اشاره به برگزاری سالگرد ارتحام امام (ره) در بصره و کاخ صدام عنوان کرد: شش هزار نفر عراقی در این مراسم بودند و عکس امام، رهبری و سید حسن نصرالله و آیت‌الله سیستانی در آن مراسم برپا بود و به این دلیل می‌گویم خون شهدا به هدر نرفته است؛ نتیجه این انقلاب انصارالله است که صدها هزار جوان عاشق رهبری دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه