اخبار داغ

آنچه در خطبه های نماز جمعه سراسر استان مطرح شد؛

با وجود تحریم ها، در همه عرصه‌ها صاحب رشد و پیشرفت شده ایم/ مسئولی که در شرایط تنگنای مردم و در سن پیری جشن تولد می گیرد نمی تواند حلال مشکلات باشد

با وجود تحریم ها، در همه عرصه‌ها صاحب رشد و پیشرفت شده ایم/ مسئولی که در شرایط تنگنای مردم و در سن پیری جشن تولد می گیرد نمی تواند حلال مشکلات باشد
امروز سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله مهم ترین مباحث مطرح شده در حطبه های نماز جمعه سراسر استان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام جمعه اصفهان ضمن بیان این که مردم ایران نیز هیچ گاه از رهبری خود و همچنین دین و انقلاب خود جدا نخواهند شد، افزود: شعارهای انقلاب اسلامی پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب همچنان بر سر زبان‌هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امام جمعه اصفهان ضمن بیان این که مردم ایران نیز هیچ گاه از رهبری خود و همچنین دین و انقلاب خود جدا نخواهند شد، افزود: شعارهای انقلاب اسلامی پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب همچنان بر سر زبان‌هاست.,

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان همچنین تصریح کرد: پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 40 سال بسیار زیاد بود و انقلاب اسلامی با تکیه بر توان و ظرفیت جوانان این کشور و به رغم همه تحریم‌ها، همچنان استوار مانده است و در همه عرصه‌ها صاحب رشد و پیشرفت شده است.

,

* مسئولی که در شرایط تنگنای مردم و در سن پیری جشن تولد می گیرد نمی تواند حلال مشکلات باشد

, * مسئولی که در شرایط تنگنای مردم و در سن پیری جشن تولد می گیرد نمی تواند حلال مشکلات باشد, * مسئولی که در شرایط تنگنای مردم و در سن پیری جشن تولد می گیرد نمی تواند حلال مشکلات باشد,

امام جمعه سمیرم با اشاره به رفتارهای ناشایست برخی مسئولان به ویژه در روزهای گذشته، اظهار کرد: این مسئول می بیند مردم در چه شرایط سخت و به تعبیر رهبر انقلاب در تنگنا هستند، اما بدون توجه به این شرایط در سن پیری جشن تولد می گیرد و عده ای هم عکس و فیلم آن را منتشر می کنند.

,

حجت الاسلام دهقانی ادامه داد: مدیران و مشاوران ارشد دولت باید به خود بیایند و برخی رفتارهای نابجا، همچون جشن تولد گرفتن و معرکه گیری، آن هم در شرایطی که شاهد رنج و سختی و تنگناهای عدیده اقتصادی و اجتماعی هستیم را تکرار نکنند.

,

وی با بیان این که مسئولی که در مقام و عنوان معاون اول رئیس جمهور کشور، در فکر جشن تولد گرفتن است در حقیقت در دام شیطان نفس خود گرفتار است، افزود: این مدیر نمی تواند حلّال مشکلات و خواسته های به حقّ این مردم عزیز باشد و کاری از پیش نخواهد برد.

,

* هر کسى‏ کمترین درک از ضرورت امنیت داشته باشد باید در روز ۲۲ بهمن به خیابان‏ ها آمده و فریاد مرگ بر آمریکا سر دهد

, * هر کسى‏ کمترین درک از ضرورت امنیت داشته باشد باید در روز ۲۲ بهمن به خیابان‏ ها آمده و فریاد مرگ بر آمریکا سر دهد, * هر کسى‏ کمترین درک از ضرورت امنیت داشته باشد باید در روز ۲۲ بهمن به خیابان‏ ها آمده و فریاد مرگ بر آمریکا سر دهد,

خطیب نماز جمعه فولادشهر هم با توجه اظهارت گستاخانه وزیر امور خارجه آمریکا متذکر شد: وزیر خارجه آمریکا در آخرین موضع‏ گیرى خود با انتقاد از دولت اوباما که چرا در دوران فتنه ۸۸ همه ظرفیت آمریکا را براى حمایت از فتنه گران براى براندازى نظام جمهورى اسلامى بکار نگرفته است، تأکید مى‏ کند که ما تلاش مى‏ کنیم تا مردم ایران کنترل پایتخت خود را در دست‏گیرند و ایران به یک کشور نُرمال تبدیل شود.

,

وی تصریح کرد: باتوجه به این سناریوى دشمن، حضور پرشور مردمى در راهپیمایى ۲۲ بهمن و اعلام وفادارى به نظام اسلامى اهمیتى بسیار بیشتر از حضور سال‏هاى گذشته داشته و باطل السحر توطئه ‏هاى دشمن و تاریخی خواهد بود.

,

امام جمعه فولادشهر افزود: فراموش نکنیم که کاهش حضور مردم در راهپیمایى ۲۲ بهمن براى دشمنان نظام اسلامى اهمیت حیاتى داشته و آن‏ها را در تشدید فشارهاى اقتصادى و حتى تهدیدات نظامى علیه مردم ایران مصمم تر مى‏ کند.

,

وی تاکید کرد:  هر کسى‏ که کمترین درک از ضرورت امنیت، آرامش و حیات ایران اسلامى داشته باشد، باید در روز ۲۲ بهمن در سراسر کشور به خیابان‏ها آمده و فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر رژیم اسرائیل را سر دهد و به فضل الهی، جهان این حضور باشکوه و این پاسخ آتشین ملت غیور ایران را با گوش خود خواهد شنید و با چشم خود خواهد دید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه