اخبار داغ

گزارش دانا از نشست خبری فیلم قصر شیرین؛

میرکریمی:حامد بهداد انتخاب اولم نبود/یک عده محدود سینمای ایران را با فیلم های بسیار سخیف در دست گرفته اند

میرکریمی:حامد بهداد انتخاب اولم نبود/یک عده محدود سینمای ایران را با فیلم های بسیار سخیف در دست گرفته اند
رضا میرکریمی کارگردان گفت: قصه این نیست که بودجه ما همه با هم هستیم از کجا آمده است، یک عده محدود سینمای ایران را با فیلم های بسیار سخیف در دست گرفته اند و به فیلم های خوبی مانند ما همه با هم هستیم ایراد می گیرند که این پول ها را از کجا می آورید، در فیلم ما همه باهم هستیم اصلا از این شوخی های جنسی و مستهجن که در سینماها می بینیم وجود ندارد. فیلم بسیار خوش ساختی است که ان شاءالله در آینده خواهید دید.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ د رسومین روز از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت، کاخ جشنواره و محل حضور هنرمندان و اصحاب رسانه فیلم قصر شیرین به کارگردانی سیدرضا میرکریمی به اکران در آمد و پس از آن عوامل فیلم در نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه و اجرای منصور ضابطیان به گپ و گفت نشستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر, قصر شیرین, سیدرضا, میرکریمی, منصور ضابطیان,

 

,

سیدرضا میرکریمی تهیه کننده و کارگردان، حامد بهداد، محمد عسگری، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، یونا تدین و نیوشا علیپور بازیگران این فیلم هستند که در این نشست حضور داشتند.

, سیدرضا میرکریمی, حامد بهداد,


 حامد بهداد در جمع خبرنگاران در اظهار داشت: لهجه با گویش متفاوت است، آقای میرکریمی از من خواست لهجه ترکی را در طول فیلم تعطیل کنم، جون گویش ترکی در نقاط مختلف کشور متفاوت است و بنا بر این شد که در فیلم لهجه نداشته باشیم.

,
,  حامد بهداد, آقای میرکریمی,

میرکریمی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگران مبنی بر این که آیا ایده فیلم واقعی بود گفت: این نهمین فیلم من است، یادم نمی آید ایده این فیلم را از جایی شنیده باشم، این ایده را قبل از فیلم دختر نوشته ام، تا این که امسال به کمک محمد دواودی و محسن قرایی شروع به نوشتن آن کردیم.

, میرکریمی,

 

,

کارگردان فیلم قصرشیرین در پاسخ به این که چرا فیلم هایش پایان مشخص ندارند عنوان کرد: نمی دانم چرا خودم فکر می کنم که پایان مشخص دارند، به عنوان مثال در فیلم دختر، پدر درکش می کند و از بخشی از کارها و رفتارش پشیمان است، در این فیلم هم احساس میکنم در درست ترین جای ممکن فیلم تمام شد.

, قصرشیرین, دختر,

 

,

میرکیرمی در مورد نحوه انتخاب بازیگران و استفاده کردن از بازیگران غیرچهره و یا نابازیگر اذعان داشت: حامد بهداد انتخاب اولم نبود، ابتدا با بازیگر دیگری قرار داشتم، البته که این آرزو را داشتم با حامد یک روزی کار کنم و فکر می کردم حامد برای این فیلم کیس مناسبی نیست، خدا خواست که حامد انتخاب شود ؛ خدا را شکر می کنم که حامد را اول انتخاب نکردم اما در ادامه فهمیدم که چه انتخاب مناسبی کرده ام، در فیلمی که بازیگران تازه کار حضور دارند مخاطب حق را به بازیگران غیرچهره می دهد؛ در مورد بازیگران کودک باید بگویم که از خیلی ها تست گرفتیم اما بعد از انتخاب این دو کودک فهمیدیم که همین زوج قبلا در یک سریال تلویزیونی بازی کرده اند، من با این بچه ها رفتاری داشتم که با تا به حال با بازیگران خردسال نداشتم، چرا که می شد مثل آدم بزرگ ها با آن ها حرف زد.

, میرکیرمی, حامد بهداد,

 

,

تهیه کننده فیلم قصر شیرین در خصوص شبهاتی که در مورد پرهزینه بودن فیلم قبلش به نام ما همه با هم هستیم که هنوز اکران نشده است گفت: قصه این نیست که بودجه ما همه با هم هستیم از کجا آمده است، یک عده محدود سینمای ایران را با فیلم های بسیار سخیف در دست گرفته اند و به فیلم های خوبی مانند ما همه با هم هستیم ایراد می گیرند که این پول ها را از کجا می آورید، در فیلم ما همه باهم هستیم اصلا از این شوخی های جنسی و مستهجن که در سینماها می بینیم وجود ندارد. فیلم بسیار خوش ساختی است که ان شاءالله در آینده خواهید دید.

, , قصر شیرین , , , ما همه با هم هستیم , ما همه با هم هستیم, ما همه با هم هستیم, ما همه باهم هستیم,

 

,

یک نفر از خبرنگران حاضر در نشست پرسید آقای بهداد فکر می کنید این نقش که بازی کردید با نقش های دیگر که عصبانی بودید فرق دارد؟  حامدبهداد در پاسخ گفت: فضیلت این نیست که کسی از خودش فاصله بگیرد و با اجرا و شیوه دیگری آدم دیگری را ترسیم کند، هرکدام از این ها اگر اتفاق بیافتد در واقع از جانب بازیگر امانت داری نشده است، من بازیگر های زیادی را در جهان سراغ دارم که دال بر هر دو روش است؛ اگر در مورد کارهای تکراری خودم حرف بزنم شما نیز به کارنامه من می رسید، اگر نقش های مختلف بازی کنم از نظر مخاطب حرفه ای هستم؟ خب در این فیلم این کار را کردم.

, حامدبهداد,

 

,

ژیلا شاهی دیگر بازیگر این فیلم نیز اظهار داشت: تجربه با میرکریمی یک تجربه شگفت انگیز است، از او ممنونم که این فرصت را به من داد تا خودم را در فضایی که دوست داشتم تجربه کنم، قرار بدهم.

, ژیلا شاهی, میرکریمی,

 

,

میرکریمی پرسش یکی از خبرنگران را مبنی بر این که بودن یا نبودن این فیلم در جامعه فرهنگ و هنر چه تاثیری دارد را بدون پاسخ گذاشت.

, میرکریمی,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه