اخبار داغ

رئیس پدافند غیرعامل کشور:

ذلت آمریکا محصول کار شهدای مدافع حرم است/دشمن در خصوص مدافعان شبهه مطرح می کند

ذلت آمریکا محصول کار شهدای مدافع حرم است/دشمن در خصوص مدافعان شبهه مطرح می کند
جلالی گفت:دشمنان وقتی در صحنه نظامی نتوانستند جلوی حاج قاسم سلیمانی بایستند می خواهند از درون کشور افکار عمومی را علیه نیروهای مقاومت بشورانند، اعلام می کنند کشور مشکل اقتصادی دارد چرا باید مدافعان به سوریه بروند شبهه های این چنین مطرح می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   قم فردا، سردار غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیرعامل کشور در سومین یادواره شهدای مدافع حرم که شامگاه 12 بهمن در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد شهدا اظهار داشت: دشمنی آمریکا با ایران ریشه‌ای و بنیادی است و فقط به خاطر یک مسئله مانند هسته ای نیست که با یک مذاکره حل شود، ایران می خواهد حکومت اسلامی و ناب محمدی در دنیا پیاده شود اما آمریکا معتقد به حکومت لیبرال است،  ایران توانسته به صورت مستقل و با وجود تحریم ها تبدیل به اولین قدرت منطقه شود مسئله ای که فراتر از تصور بود آمریکا نمی تواند این را تحمل کند.

وی گفت: زمانی جنگ تحمیلی را تبدیل به دفاع مقدس کردیم و سرداران زیادی از دل آن بیرون آمدند ، اروز هم که جنگ تحمیلی که تمام شد آمریکا جنگ را به صحنه های دیگر برد اما با تجربیات ناشی از دوران دفاع مقدس کشور را به امن ترین کشور منطقه تبدیل کردیم و یک ساختار دفاعی متکی به خود به وجود آوریم، امروز همه صنایع دفاعی را در داخل تولید می کنیم.

جلالی بیان داشت: داعش را برای توقف انقلاب اسلامی ایران به وجود آوردند، خود آمریکائی ها اعتراف کردند داعش را به وجود آوردند، می خواستند جامعه مسلمانان از درون متزلزل شود و مسلمان با مسلمان بجنگد، داعش برای از بین بردن شیعه به وجود آمد.

ایران با کمک خود از سقوط عراق و سوریه جلوگیری کرد

رئیس پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: آمریکا با تمام توان  داعش را مسلح کرد و پول و امکانات از سراسر دنیا به داعش ارسال شد که پول همه این تجهیزات را عربستان تأمین کرد.

وی بیان داشت: خطر سقوط عراق و سوریه جدی بود همه معتقد بودند این دو کشور سقوط می کند اما ایران و فرمانده محور مقاومت  اعلام کرد عراق و سوریه سقوط نمی کند و فرمانی صادر شد که به این محور کمک کنند با کمک مستشاری به دولت های عراق و سوریه خطر سقوط این دو دولت بر طرف شد زیرا این ها شکل مبارزه در این شرایط را نمی دانستند.

جلالی افزود: با تجربه بسیج و تجربیات دوران دفاع مقدس به سازماندهی و آموزش مردم و تشکیل حشد الشعبی در عراق و دفاع وطنی در سوریه پرداختیم مردم این دو کشور هم سنی و شیعه سازماندهی شدند، همچنین رزمندگان از پاکستان، افغانستان و هند سازماندهی شده و برای دفاع به سوریه اعزام شدند بعد از این بود که حضور مردم در دفاع از کشورشان جدی تر شد دقیقاً مانند آنچه در دفاع مقدس در ایران رخ داد.

مسئله مدافعان حرم در کشور به درستی مطرح نشده

جلالی اظهار داشت: متأسفانه مسئله مدافعان حرم در داخل کشور به‌درستی مطرح نشده است، ما با حضور در منطقه یک توطئه را در نطفه خنثی کردیم، هدف داعش سقوط کشور ایران بود که با مدیریت توانستیم در فاصله دورتر از مرزها این توطئه را در نطفه خفه کنیم و روسیه توان نظامی خود را در اختیار محور مقاومت قرارداد، این پیروزی بزرگ و ارزشمندی است که یک تهدید را جلوتر از آنکه وارد کشور شود نابود کردیم این پیروزی بزرگ محصول مجاهدت شهدای مدافع حرم است.

رئیس پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: با حضور مدافعان حرم جلوتر از مرزهای کشور از حمله به کشور جلوگیری شد داعش تا نزدیکی های مرز ایران آمده بود ما هم اعلام کردیم هر کسی به مرز ایران نزدیک شود برخورد قاطع می کنیم اکنون ایران و اسرائیل هم مرز شدند چون حزب الله در بلندی های جولان مستقر است.

وی گفت: اولین بار در حوزه سیاسی تکلیف نظامی سوریه، بدون حضور آمریکا و اروپا مشخص شد این تجربه ایران را به قدرت منطقه تبدیل کرد که بر اساس منافع مشترک عمل می کند آن هم بدون دخالت و حضور آمریکا این دست آورد مدافعان حرم است نمی توانیم به این دستاورد کم توجه باشیم.

جلالی گفت: ترامپ می گوید داعش را آنها نابود کردند در حالی که هر جا داعش نیاز به کمک داشت آمریکائی ها سریعاً به داعش کمک می کردند، حالا نیروهای شکست خورده داعش را می خواهند در نقاطی از افغانستان و شمال آفریقا مستقر کنند.

دشمنان در خصوص مدافعان حرم شبهه مطرح می کنند

رئیس پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: دشمنان وقتی در صحنه نظامی نتوانستند جلوی حاج قاسم سلیمانی بایستند می خواهند از درون کشور افکار عمومی را علیه نیروهای مقاومت بشورانند، اعلام می کنند کشور مشکل اقتصادی دارد چرا باید به سوریه کمک کنیم چرا باید مدافعان به سوریه بروند شبهه های این چنین مطرح می کنند تا روی افکار عمومی ایران تاثیر بگذارند.

وی تأکید کرد: در پاسخ به این شبهات باید گفت با حضور مدافعان حرم جلوی هزینه‌های سنگین‌تر را گرفتیم جلوی حمله به ایران که باعث کشته شدن مردم می شد را گرفتیم همچنین کشور با یک استراتژی که داشت جلوتر از مرزها دشمن را نابود کرد ما توانستیم کیلومترها دورتر از مرزهای خودمان با موشک‌های نقطه زن مقرهای دشمن را نابود کنیم.

جلالی تأکید کرد: ذلت آمریکا محصول کار شهدای مدافع حرم است کجای دنیا این‌گونه توانستند آمریکا را ذلیل کنند.

رئیس پدافند غیرعامل کشور افزود: ایران کشور مردم‌سالار است و به افکار عمومی احترام می گذارد، افکار عمومی حوزه امنیت ملی و سرمایه ملی ما است، به اعتراف دشمنان آزادترین انتخابات در ایران انجام می شود باید هوشیار باشیم تا این افکار عمومی دست دشمن نباشد و تلاش آن‌ها برای تأثیرگذاری بر این حوزه است ما نباید با بازی های سیاسی و ایجاد دو قطبی  افکار عمومی را دچار انحراف کنیم.

وی بیان داشت: می خواهند افکار عمومی را چنان تحت تأثیر قرار دهند که افکار عمومی قاسم سلیمانی را محالمه کند و بگوید برگردد این نوع افکار هماهنگی با داعش است تا به نهضت شهدای مدافع حرم حمله کنند نباید این اجازه داده شود، با تأثیرگذاری بر افکار عمومی در جنگ صفین هم با گذاشتن لبه شمشیر زیر گردن امام علی(ع) مالک اشتر را که به خیمه معاویه رسیده بود برگرداند امروز دشمن دنبال همین قصه است که نباید اجازه این کار را بدهیم.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
, ایران با کمک خود از سقوط عراق و سوریه جلوگیری کرد,
,
,
,
,
,
,
,
, مسئله مدافعان حرم در کشور به درستی مطرح نشده,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, دشمنان در خصوص مدافعان حرم شبهه مطرح می کنند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه